فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت؛

اقتدار نیروهای مسلح کشور در مقابل دشمن

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: امروز بااقتدار نیروهای مسلح کشور دشمن توان مقابله با ایران را ندارد.
کد خبر: ۹۵۴۱۱۳۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام صبح جمعه در حاشیه رژه نیروهای مسلح در جمع اصحاب رسانه گفت: تقارن دفاع مقدس و شروع جهاد علمی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها این مفهوم را دارد که در کنار مبارزه و جهاد با دشمنان، مبارزه با جهل و بی‌سواد ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به نقش‌برجسته ایلام در دفاع مقدس، افزود: نقش‌آفرینی مردم ولایت‌مدار استان ایلام در دفاع مقدس برای همه روشن بوده و امروز دنیا و ایران، ایلام را با دفاع مقدس و اربعین می‌شناسند.

 

سردار شاکرمی شرایط دفاع مقدس در ایلام را سخت عنوان داشت و تصریح کرد: مردم شرافتمند ایلام علی‌رغم همه سختی‌های دفاع مقدس، همه غربت‌ها را تحمل کرده و علی‌رغم آوارگی شهرهای مهران، دهلران و ده‌ها شهر و روستای استان، منطقه را ترک نکرده و با گسیل فرزندان خود به جبهه‌های حق علیه باطل و برپایی چادر مقاومت در کنار رزمندگان اسلام جانانه مقاومت کردند.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام اقتدار امروز نیروهای مسلح را از دفاع مقدس دانست و بیان داشت: رژه امروز نیروهای مسلح اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده و با وجود چنین جوانانی راه نفوذ دشمن سد شده و دشمنان توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: در ایام اغتشاشات دشمن تمام توان خود را به میدان آورد اما دیدند توان مقابله ندارند و امروز همه توان خود را در فضای مجازی و علیه نظام جمهوری اسلامی بکار بسته‌اند.

 

سردار شاکرمی حضور در فضای مجازی را یک وظیفه عنوان و تصریح داشت: برای مقابله با دشمن در این فضا تشکیل ارتش سایبری قدرتمند یک ضرورت بوده و باید در فضای مجازی هم همچون فضای حقیقی میدان‌داری کنیم و راه را بر دشمنان ببندیم.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) به نقش بسیج در فضای مجازی گریزی زد و گفت: امروز فضای مجازی در سازمان بسیج به یک‌فصل مهم تبدیل شده و تلاش می‌شود با حضور سازمان‌یافته با دشمنان مقابله شود.

 

وی در پایان با تقدیر از حضور اصحاب رسانه اظهار داشت: اصحاب قلم و رسانه امروز با ترسیم مناسبی از اقتدار نظام و مخابره آن به دنیا نقشی بی‌بدیل ارائه کردند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار