خبرهای داغ:
موسوی:

موکب داری، مدال افتخار و آبرویی بر گردن ما است

همدان-رئیس ستاد خدمتگزاران اربعین در استان همدان با بیان اینکه موکب داری، مدال افتخار و آبرویی بر گردن ما است، گفت: ما پای نظام و انقلاب و ولی مسلمین خود هستیم.
کد خبر: ۹۵۴۱۵۶۱
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدرضا موسوی در آیین اختتامیه خدمتگزاری ایستگاه‌های صلواتی استان همدان در اربعین ۱۴۰۲ که در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی ۱۵۰ موکب رفت و برگشت برپا بود که حدود ۱۲۰ میلیارد تومان در این ایام هزینه کردیم.

وی با اشاره به کمک‌‌های بی‌دریغ خیرین، افزود: خداوند آبرویی به همه ما داده است که وقتی به هر خیری تماس می گیری برای امام حسین(ع) بی حساب و کتاب چک می‌کشد، این عزت و آبرو را خودشان دادند و باید از این عزت و آبرو مراقبت کنیم و حواسمان را جمع کرده و مغرور نشویم؛ ما را برای موکب داری و کنیزی دعوت کرده‌اند و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را کنیم.

رئیس ستاد خدمتگزاران اربعین در استان همدان با تاکید بر اینکه ما پای نظام و انقلاب و ولی مسلمین خود هستیم، عنوان کرد: ما در تمام عرصه‌های کاری مملکت خود هستیم، همانطور که برای زلزله کرمانشاه بودیم، اولین گروه موکب داران همدانی بودند همچنین برای سیل لرستان نیز موکب داران همدانی کمک کردند؛ در ایام کرونا هم همین عزیزان خدمت رسانی کردند.

وی درخصوص حضور خواهران در موکب‌ها گفت: کسی در موکب‌ها خواهران را نمی‌دید، در حالی که ۵۰ درصد موکب‌ها خواهر هستند و پشت کار بودند؛ انشاءاله که خداوند عنایت کند و از این مدال افتخار نهایت استفاده کنیم و همیشه این مدال بر گردن ما باشد.

موسوی با بیان اینکه موکب داری، مدال افتخار و آبرویی بر گردن ما است، عنوان کرد: این مراسم صرفا یک اختتامیه نیست، قصد ما خداقوت گفتن بود و با تک تک موکب داران به زودی یک اردو خواهیم داشت و با مسئولین استانی برای مشکلات موکب داران جلسه برگزار خواهد شد و از همه مردم و موکب داران که این حماسه بزرگ را خلق کردند و از مسئولین سپاسگزاریم که ما را حمایت کردند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات