جانشین فرمانده سپاه روح‌الله در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ساوه؛
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله گفت: تضعیف روحیه خودباوری، هدف اصلی دشمن است.
کد خبر: ۹۵۴۱۸۶۷
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح‌الله در برنامه صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ساوه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج ساوه برگزار شد، گفت: تمام تلاش دشمن گرفتن عزت و خودباوری ملت ایران است.

وی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید ابتدا امید داشته باشیم و باورهای اعتقادی خود را تقویت کنیم.
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان در مقابل انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند و در رسیدن به هدف از هیچ اقدامی دریغ نکرده‌اند ولی با لطف خدا و ارده‌ی ملت شکست خورده‌اند.

عسگری با گرامیداشت یاد امام خمینی(ره) بیان کرد: بنابر تدبیر امام راحل جنگ برای ما تبدیل به دفاع مقدس و دانشگاه انسان سازی شد؛ رزمندگان ما در دفاع مقدس اقداماتی مانند عبور از اروند انجام دادند که الان در دانشگاه‌های نظامی جهان بررسی می‌شود.
وی با اشاره به رموز موفقیت رزمندگان اسلام اظهار کرد: تلاش بر اساس توکل برخدا، اخلاص و رضای خدا موجب توفیق نصرت الهی شد.
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله با یادآوری این مهم که دشمنی‌ها هیچگاه به پایان نمی رسد، گفت: روش، تفکر و ایدئولوژی ما مانع حیات آنها است؛ همانگونه که امامین انقلاب فرمودند" آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند"؛ ملت ایران همواره هوشیار بوده و بابصیرت و دشمن‌شناسی به موقع و با اتحاد جلوی نقشه‌های جدید دشمن می‌ایستد.

باور «ما می‌توانیم» دستاورد دوران دفاع مقدس 
سرهنگ علیرضا مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه نیز در این مراسم با اشاره به به جان نثاری رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و سایر برهه های حساس نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: از دستاوردهای دفاع مقدس باور بر "ما می‌توانیم" است و زمینه‌ای در پیشرفت کشور نیست که بخواهیم و نتوانیم.

وی بر اتحاد و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: ما در ۸ سال جنگ تحمیلی این آیه قرآن را تفسیر کردیم که اگر خدا بخواهد گروه کمی از رزمندگان اسلام می توانند بر اکثریت دشمن غلبه کنند‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار