خبرهای داغ:
مدیرعامل خبرگزاری بسیج کشور در یادواره شهید رسانه، ابراهیم سهیلی راد؛

طرح شهید سهیلی راد به میزبانی دفاتر خبرگزاری های بسیج کشور اجرا می شود 

طرح شهید سهیلی راد به میزبانی دفاتر خبرگزاری های بسیج کشور اجرا می شود 
نیک آمال در یادواره شهید ابراهیم سهیلی راد از شهدای رسانه استان قزوین که به میزبانی خبرگزاری بسیج استان قزوین برگزار شد عنوان کرد: با تأسی از سیره این شهید عزیز، اجرای طرح شهید سهیلی راد به میزبانی خبرگزاری های بسیج استان ها به دفاتر این خبرگزاری ابلاغ می شود.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۳۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

 

قزوین_ به گزارش بسیج، عصر امروز مراسم معنوی یادواره شهید ابراهیم سهیلی راد، با حضور خانواده این خبرنگار شهید، امیرمحمد نیک آمال مدیرعامل خبرگزاری بسیج کشور، ابراهیم یرلی معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) و مجموعه خبرگزاری بسیج در دفتر این خبرگزاری برگزار شد.

در این مراسم معنوی که به میزبانی خبرگزاری بسیج استان قزوین برگزار شد، خانواده شهید ابراهیم سهیلی راد به بیان خاطرات، ویژگی های اخلاقی، سیره و سبک زندگی شهید پرداختند.

در ادامه سرهنگ ابراهیم یرلی معاون روابط عمومی سپاه استان دقایقی به مدیحه سرایی پرداخت و امیرمحمد نیک آمال مدیرعامل خبرگزاری بسیج کشور ضمن بیان نکاتی در مورد لزوم تاسی به شهدا، عنوان کرد: به تمامی دفاتر خبرگزاری بسیج در کل کشور ابلاغ می کنیم تا با طرح شهید ابراهیم سهیلی راد میزبان خانواده های شهدا باشند. 

در پایان هم وصیت نامه اخلاقی و بصیرتی این شهید بزرگوار توسط آقای کشاورز مسئول بسیج رسانه قرائت شد.

گفتنی است؛ شهید ابراهیم سهیلی‌راد، نهم مرداد ۱۳۴۴، در شهر قزوین به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. بیست و سوم بهمن ۱۳۶۴، در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

در بخشی از وصیت نامه این شهید معزز آمده است؛ «و تنها سفارش من به شما صبر و استقامت در کلیه مسائل زندگی و به یاد خدا بودن و به دستورات اسلامی عمل کردن است و این را بدانید که این جمهوری اسلامی در تداوم و بقایش حالا حالاها خون و شهادت می طلبد و ما که شاهد شهادت بودیم خود باید شهید باشیم و همینطور باز هم شاهدان شهادت خود باید شهید باشند تا فردایی پاک و سالم بدور از نا پاکیها و سرشار از ارزشهای حیات بخش اسلامی تحویل آیندگان دهیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار