فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس با دانشجویان بسیجی و جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور یاسوج دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۴۲۸۶۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، این مراسم با حضور سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح، ارسلان بی نیاز ریاست دانشگاه پیام نور استان، سعادت صالحی نیا مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان، امین موسایی مسئول سازمان بسیج اساتید استان، حجت الاسلام سید حکمت الله هاشمی پور مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان و اساتید و هیات علمی برگزار شد.
سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ما کمترین امکانات، تجربه و تجهیزات نظامی را داشتیم، گفت؛ با این حال دشمن تازه نفس با پیشرفته ترین تجهیزات و با تمام استحکامات نظامی شکست خورد.

وی افزود: اینکه رهبر انقلاب می فرمایند " رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید " بر اساس همین منطق است و زمانی که مردم مظلوم فلسطین و لبنان و مجاهدانی از ایران، عراق، افغانستان خالصانه برای نابودی اسرائیل تلاش می‌کنند و به خدا توکل دارند این پیروزی قطعا محقق خواهد شد.
فرمانده سپاه فتح استان، به ضرورت آمادگی در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن تاکید کرد و گفت: انتظار می رود نخبگان جامعه حقانیت دفاع مشروع و آسیب هایی که دشمن از طریق فرهنگ وارد می سازد را به مردم اطلاع دهند.
سردار خرم دل ابراز داشت: منطق مجاهدت ایستادگی و توکل به خدا رمز پیروزی ماست .

وی گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند "ما با آمریکا جنگ نامتقارن داریم ". جنگ نامتقارن یعنی چیزهایی ما داریم که آمریکایی ها ندارند و بالعکس .

سردار خرم دل افزود: آمریکا پیشرفته‌ترین موشک ها و هواپیماها را دارد و سربازانش مزدور است و روزانه برای پوشیدن لباس سربازی مزد می‌گیرند اما رزمندگان ما برای پول نمی‌جنگند و اگر لباس رزم می‌پوشند به خاطر باور و اعتقاد آنهاست.

وی گفت: ما چیزهای همچون توکل به خدا، اهل بیت(ع) و حمایت مردم را داریم که آنها از آن بی بهره‌اند و در جنگ نامتقارن چون توکل ما به خداست حتما پیروز هستیم.

در ابتدای این مراسم نیز علی رستمی فرمانده حوزه شهید جلیل دانشگاه پیام نور یاسوج ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: چنین جلساتی نه تنها باعث یاد خاطرات شهیدان و هشت سال جنگ تحمیلی و رشادت های دولتمران می شود بلکه باعث ایجاد آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با رشادت ها و از خود گذشتگی های دلیر مردانیست که اکنون ما، همه چیزمان را مدیون آنها هستیم.

وی گفت: ما نسل جوان و نسلی که قرار هست آینده این کشور باشد باید با الگو گیری از شهدا و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و همچنین یاد خاطره آنها در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

در پایان برنامه از ایثارگران دانشگاه پیام نور استان تجلیل شد و نیز بعد از اتمام جلسه برنامه غبار روبی گلزار شهدای شهر یاسوج و در ادامه از خانواده معظم شهید پیرایش دیدار و تجلیل شد.

دیدار فرمانده سپاه فتح با دانشجویان بسیجی و جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور یاسوج

دیدار فرمانده سپاه فتح با دانشجویان بسیجی و جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور یاسوجدیدار فرمانده سپاه فتح با دانشجویان بسیجی و جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور یاسوجدیدار فرمانده سپاه فتح با دانشجویان بسیجی و جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور یاسوجدیدار فرمانده سپاه فتح با دانشجویان بسیجی و جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور یاسوجدیدار فرمانده سپاه فتح با دانشجویان بسیجی و جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور یاسوجدیدار فرمانده سپاه فتح با دانشجویان بسیجی و جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور یاسوج

ارسال نظرات