فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص):

قدرت موشکی ایران متکی به پشتیبانی ملت ایران است / دشمن پس از ناامیدی از نفوذ، به تفرقه افکنی در داخل کشور روی آورد

ساری-فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه امروز قدرت موشکی ما نیز متکی به پشتیبانی ملت ایران است، گفت: دشمن پس از ناامید شدن از نفوذ، به تفرقه افکنی در داخل آورده است.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۷۳
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس و با حضور باشکوه مردم بابل، ویژه برنامه شب نشینی در بهشت با حضور سرلشگر ایزدی " فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) "، سردار مسلمی" فرمانده سپاه کربلا "، سردار مفخمی" فرمانده نیروی انتظامی مازندران "، حجت الاسلام والمسلمین روحانی و دیگر مسئولین شهرستانی در گلزار شهدای آرامگاه معتمدی برگزار شد.

قدرت موشکی ایران متکی به پشتیبانی ملت ایران است / دشمن پس از ناامیدی از نفوذ، به تفرقه افکنی در داخل کشور روی آورد

فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا دیشب در این مراسم گفت: آن چیزی که برای یک ملت پیروزی می‌آورد، شهادت و ایثارگری است و امروز وظیفه همه ما ادای دین به خون شهدایی است که زندگی خود را فدای اسلام و انقلاب کرده‌اند.

سرلشکر مصطفی ایزدی پشتیبانی مردمی را از مولفه‌های قدرت و اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: ملت ایران همواره و در همه صحنه‌ها پای کار بوده و این پشتیبانی و حمایت از سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه امروز قدرت موشکی ما نیز متکی به پشتیبانی ملت ایران است، گفت: سال گذشته بخشی از نقشه و ترفند‌های دشمن را برای ایجاد تفرقه در جبهه داخلی را شاهد بودیم و دشمن پس از ناامید شدن از نفوذ به کشور از خارج کشور، به تفرقه افکنی در داخل روی آورده است.


سرلشگر ایزدی افزود: انقلاب اسلامی تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های قدرت‌های جهانی را برهم زده و پس از پشت سر گذاشتن مشکلاتی همچون جنگ هشت ساله با اراده آهنین به پیش می‌رود.

فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا ادامه داد: انقلاب اسلامی تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های قدرت‌های جهانی را برهم زده و پس از پشت سر گذاشتن مشکلاتی همچون جنگ هشت ساله با اراده آهنین به پیش می‌رود.



او گفت: اگر مقاومت و ایستادگی کنیم و راه شهدا را ادامه بدهیم از منتظران خواهیم بود و آینده درخشانی را خواهیم داشت.

سرلشکر ایزدی افزود: همانا جهاد دری از در‌های بهشت است که خداوند سبحان بر روی خاصان از اولیاء می‌گشاید.

فرمانده سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری بزرگداشت شهدا باید بزرگداشت ارزش‌های متعالی باشد که خون‌شان را اهدا کردند بنابراین ما هم باید به خوبی مراسم بزرگداشت شهدا را برگزار کنیم.

او به توانمندی موشکی و قدرتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر تمام دشمنان اشاره کرد و افزود: تفکر راهبردی رهبر انقلاب برای مقابله با دشمنان یک تفکر الهی است و این مردم در کنار اعتقادات و تقدیم هزاران شهید برای پایداری انقلاب اسلامی هرگز لحظه‌ای علی زمان خود را تنها نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار