برگزاری ویژه برنامه آبروی شهر، افتخار کشور در اردکان

در آستانه چهلمین سالگرد شهادت سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده بنیانگذار و اولین فرمانده تیپ الغدیر استان یزد ویژه برنامه آبروی شهر، افتخار کشور در اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۷۲۴
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، امام جمعه اردکان در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علما و شهدا بویژه سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده، گفت: وقتی زندگی این شهید عزیز را مطالعه کنیم یکی از مصادیق تحقق حتمی اراده الهی را می‌توانیم ببینیم چرا که این شهید بزرگوار که هم نام قمر بنی هاشم (علیه السلام) است در دهه محرم به شهادت رسید و در روز تاسوعا تشییع و به خاک سپرده شد به همین خاطر نام وی نیز ماندگار شد.
 حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر با بیان اینکه همه شهدا برای ما عزیز و گرامی هستند، افزود: اراده خدا این است که برخی از شهدا ویژه‌تر باشند و دست اراده خدا از همه بالاتر است و وظیفه ما این است که همه شهدا را تکریم کنیم.
 بیان خاطراتی از سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده توسط برادر شهید و یکی از همرزمان شهید، اجرای گروه سرود، قرائت وصیتنامه شهید عاصی زاده توسط نوه شهید، تجلیل از خیر و واقف شهدا و تجلیل از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید عاصی زاده در ادوار گذشته تا کنون از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
 همچنین در این برنامه از نشان ستاد بزرگداشت سردار الغدیر و ۴۵٠ شهید شهرستان اردکان رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار