امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: ضمن حمایت قطعی از عملیات «طوفان الاقصی» و قیام بزرگ ملت فلسطین، اعلام می کنیم که به‌عنوان یک جامعه مسلمان، تا پای جان حامی ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود و از حقانیت این ملت تا آزادی قدس شریف دفاع می کنیم.
کد خبر: ۹۵۴۶۲۴۲
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت جام، مولوی شرف الدین جامی الاحمدی اظهارکرد: در این روزها شاهد هستیم که خشم سرکوب شده یک ملت مظلوم و اشغال شده فوران کرده و در قالب عملیات «طوفان الاقصی» دامان اشغالگران قدس و رژیم کودک کش صهیونیستی را گرفته است.

  امام جمعه اهل سنت تربت جام افزود: این قیام آن چنان عظیم و گسترده است که رژیم صهیونیستی را با همه ادعاهایش غافلگیر کرد و موجب خوشحالی همه مظلومان و ستم دیدگان جهان و ملل مسلمان و حامیان حقیقی فلسطین شد.

جامی الاحمدی خاطر نشان کرد: ضمن حمایت قطعی از عملیات «طوفان الاقصی» و قیام بزرگ ملت فلسطین، اعلام می کنیم که به‌عنوان یک جامعه مسلمان، تا پای جان حامی ملت مظلوم فلسطین خواهیم بود و از حقانیت این ملت تا آزادی قدس شریف دفاع می کنیم.

گفتنی است علما، روحانیون و جمعی از مردم اهل سنت منطقه نیز با صدور بیانیه‌های جداگانه، حمایت خود را از مجاهدت‌های نیروهای مقاومت فلسطینی اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها