خبرهای داغ:
دبیر تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب از آغاز ثبت نام سلسله نشست های گِرای انقلاب در عرصه‌های تحلیلی و بصیرتی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۶۷۰۳
|
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمدرضا غلامی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر"ارتقا سطح تحلیل سیاسی دانشجویان" گفت: با توجه سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع تشکل های دانشجویی که فرمودند "دانشجویان عزیز را به اینکه مطالعات خودشان را، هم در زمینه‌‌هاى مسائل دینى، هم در زمینه‌‌ى مسائل گوناگون سیاسى، در کنار کار علمى تقویت کنند. سعى کنید قدرت تحلیل را در خودتان تقویت کنید"مبنای راه اندازی این نشست ها شده است.

غلامی گفت: سلسله نشست های گرای انقلاب با هدف ارتقا سطح بینش سیاسی و بصیرتی مدیران و بدنه میانی تشکل‌ها، ویژه فعالان فرهنگی و تشکیلاتی ، دانشجویان ، اساتید هیات علمی و حق التدریس و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد های سراسر کشور بصورت حضوری و مجازی توسط واحد سیاسی تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب برنامه ریزی شده و با همکاری اداره کل تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و بسیج اساتید شهرستان داراب برگزار خواهد شد.

وی درخصوص محتوا و نشست ها تاکید کرد: در این نشست ها رویداد های سیاسی اجتماعی و تبیین ابعاد مختلف شبهات روزمره بررسی خواهد شد. مدیر مطالعات استراتژیک اتحادیه مجمع اسلامی در ادامه گفت: علاوه بر این، در نشست ها با حضور اساتید و صاحب نظران توانمند و مجرب طراحی و برنامه‎ریزی شده است که شرکت‌کنندگان از فضای پرسش و پاسخ نیز استفاده کنند. 

غلامی تاکید کرد: در پایان دوره، گواهی معتبر از سمت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به فراگیران اعطا خواهد شد و شرکت کنندگان میبایستی جهت اخذ گواهی در نشست ها بصورت مستمر حضور داشته باشند. علاقمندان می‎توانند برای شرکت به صورت مستقیم در سامانه https://zil.ink/gamedovom_darab ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها