خبرهای داغ:

دیدار بسیجیان خرمشهر به مناسبت سالروزتاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش

به مناسبت سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمعی از بسیجیان پایگاه با ریاست محترم عقیدتی سیاسی ومعاون نظامی آن اداره دیداری صمیمانه داشتند.
کد خبر: ۹۵۴۷۳۸۸
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛بسیجیان پایگاه مقاومت شهیدمحمدمختاری به همراه فرمانده حوزه بیت المقدس ناحیه خرمشهر به منظور تبریک سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی در ارتش ضمن حضور در دفتر عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی خرمشهر و عرض تبریک با ریاست محترم عقیدتی سیاسی و کارکنان دیدارنمودند.  

 

فرمانده حوزه بیت المقدس مهدی پاکدل در این دیدار با تبریک سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی در ارتش از خدمات حجت الاسلام موسوی و حجت الاسلام ملکی زاده در همکاری با پایگاه مقاومت بسیج شهید مختاری و فعالیت های فرهنگی و مساعدتهایی که در راستای پیاده سازی برنامه های فرهنگی در کوی سازمانی متقبل شده اند تشکر نمود و برای این عزیزان آرزوی موفقیت روز افزون داشتند.

 

حجت الاسلام سید یاسر موسوی نیز ضمن تشکر ازعنایت فرمانده حوزه و فرمانده پایگاه، حضور مجموعه ی بسیج را فرصت مغتنمی برای پایگاه دریایی، پرسنل زحمتکش و خانواده های محترم آن دانستند و گفتند تمام تلاش خود را برای کمک به پیشبرد برنامه های بسیج کماکان خواهیم داشت.

 

لازم به ذکر است پایگاه مقاومت بسیج شهید مختاری در جوار مسجد حضرت ابوالفضل العباس کوی سازمانی پایگاه دریایی خرمشهر جزء پایگاههای پویا، فعال حوزه بیت المقدس ناحیه خرمشهر می باشد ودر برنامه های راهیان نور و اربعین حسینی بسیار فعال و کوشا ظاهر شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار