خبرهای داغ:

آسیب‌های اجتماعی امروزه یکی از دغدغه‌های اساسی در جامعه محسوب می‌شوند

صبح امروز جلسه امربه معروف و نهی از منکر کارون با حضور سرهنگ حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون و دبیر و شورای امربه معرف و نهی از منکر در دفتر فرماندهی این ناحیه برگزار شد
کد خبر: ۹۵۴۷۹۹۲
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ص، بح امروز جلسه امربه معروف و نهی از منکر شهرستان کارون با حضور سرهنگ حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون و دبیر و شورای امربه معرف و نهی از منکر در دفتر فرماندهی این ناحیه برگزار شد

سرهنگ حمدی صخری گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برای همه واجب و احیای آن در جامعه از ضروریات این فرضیه الهی است.

وی با اشاره به اینکه در مسیر امر به معروف و نهی از منکر شهدایی را تقویم کردیم که در مسیر ترویج این فریضه الهی جان خود را فدا کردند، افزود: ما نیز باید در ادامه این مسیرحرکت کنیم تا در قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون با تاکید بر اینکه توجه به مسئله حجاب باید از ادارات و نهاد‌های دولتی شروع و پوشش موجه و اسلامی رعایت شود، خواستار اهتمام ویژه مدیران دستگاه‌ها در این زمینه شد.

وی همچنین به مسائل اجتماعی اشاره کرد و گفت: آسیب‌های اجتماعی امروزه یکی از دغدغه‌های اساسی در جامعه محسوب می‌شوند و یکی از مهمترین راهکار‌های رفع این مشکلات، استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار