رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان گفت: اردوهای راهیان نور ویژه بیش از یکهزار فرهنگی در استان کرمان توسط بسیج فرهنگیان در حال برنامه‌ریزی و اجراست.
کد خبر: ۹۵۴۸۷۵۸
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،محمد علیرضایی در جلسه شورای هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های تحلیلی و تبیینی در بسیج فرهنگیان گفت: تحلیل اهداف انقلاب اسلامی برای نسل نوجوان و جوان مهم است چرا که انقلاب اسلامی تغییر موازنه قدرت در جهان شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور فیزیکی فرهنگیان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، بهترین راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های آن دوران به نسل‌های آینده است.

علیرضایی بر ضرورت تجدید خاطرات حماسه‌های رزمندگان تاکید کرد و گفت: با برگزاری برنامه اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزان و فرهنگیان با حماسه‌های رزمندگان آشنا شده و دستاوردهای دوران دفاع مقدس را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه را از اهداف این برنامه عنوان کرد و افزود: تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی بین نسل جوان از دیگر اهداف این برنامه است.

محمد علیرضایی از اعزام بیش از یکهزار فرهنگی استان کرمان در سال تحصیلی جاری به اردوهای راهیان نور دانش آموزی خبر داد.

بر پایه این گزارش: جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان کرمان با حضور فرمانده سپاه ثارالله کرمان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و اعضای کارگروه های استانی این اردو برگزار شد.

ارسال نظرات