خبرهای داغ:
شاهرود_ گیت ولو خط لوله ۲۰ اینچ شاهرود-مشهد مقدس توسط همکاران منطقه شمال‌شرق تعمیر و بازسازی شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۸۱۷
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

گیت ولو خط لوله ۲۰ اینچ شاهرود-مشهد بازسازی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج؛ معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق  گفت: گیت ولو جوشی ۲۰ اینچ کلاس ۳۰۰ مسیر خط به درخواست واحد تعمیرات خط، در کارگاه واحد مکانیک این منطقه تعمیر و بازسازی و آماده تست شد.
محمدعلی دهقان افزود: به علت اشکال فنی و نشت داخلی، تعمیر این گیت ولو در دستور کار قرار گرفت و بدلیل نبود قطعات و تجهیزات آن مجبور شدیم از ولو معیوب انبار ری استفاده نموده و قطعات سالم آن را جایگزین کنیم.
او ادامه داد:یک شرکت کرجی فلنج این گیت ولو را تراشکاری و نهایتا بصورت دوسر جوش (BUTTWELD) درآورده و تحویل ما داد، ولی در مرحله تست با مشکل مواجه شد و نشتی در آن مشاهده گردید.
دهقان خاطر نشان کرد: در استعلامات انجام شده مشخص گردید که هزینه برون سپاری تعمیر این ولو خیلی بالاست، لذا از کارشناسان واحد مکانیک منطقه برای تعمیر آن کمک گرفته شد.
او گفت: کارشناسان متعهد واحد مکانیک این منطقه تعمیر این ولو که شامل تعمیر و بازسازی دیسک، سیت رینگ‌ها و تعویض کلیه آب بند‌ها را انجام داده و پس از مونتاژ عملیات تست مطابق استاندارد APLS۹۸ انجام و گیت ولو را آماده تست کردند.
شایان ذکر است: فلنج‌ها قطعه دیسکی شکل هستند که اغلب بصورت جفت، با استفاده از پیچ و مهره دو قطعه را به یکدیگر متصل می‌سازند، به آسانی باز شده و برای فشار‌های پائین و بالا مناسب هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار