وحدت رمز پیروزی رزمندگان فلسطین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی گفت: وحدت کلمه و همدلی رمز پیروزی رزمندگان فلسطین است، پس باید به این مهم بیش از پیش توجه کنند.
کد خبر: ۹۵۴۸۹۰۶
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی، امروز یک آبان ضمن دیدار با رزمندگان گردان 306 مالک‌اشتر، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهدای عزیز ما برای حفظ خاک این سرزمین از تمام هستی خود گذشتند تا ایران باقی بماند و شجاعانه از مرزهای‌مان دفاع کردند و جاودانه شدند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای رزمندگان فلسطین اظهار داشت: عملیات طوفان‌الاقصی در نوع خود بی‌نظیر بوده و رژیم منحوس صهیونستی تا به امروز این تعداد کشته، زخمی و اسیر نداده بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی اضافه کرد: ‌بنابراین اگر مسلمانان جهان وحدت خود را حفظ کرده و دست در دست هم دهند نابودی رژیم صهیونیستی خیلی طول نخواهد کشید.

حجت‌الاسلام شریفی ضمن اشاره به اینکه، مرزبانی در راه خدا، توفیق الهی است و شما عزیزان برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، وظایف سنگینی بر عهده دارید، گفت: امروز ملت بزرگ ایران در امنیت کامل به سر می‌برند و این امنیت را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شما رزمندگان عزیز می‌دانند.

در پایان این دیدار، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی از تلاش‌ها و رشادت‌های رزمندگان این گروهان تجلیل و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار