فرمانده ناحیه مقاومت ساری در گفتگو با بسیج :

۴ کاروان دانش آموزی ساری رهسپار راهیان نور می‌شوند

ساری-فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ساری از اعزام ۱۶۰ نفر از دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت:این تعداد از دانش آموزان در قالب۴کاروان به این اردوی فرهنگی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۴۸۹۷۹
|
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

۴ کاروان دانش آموزی ساری رهسپار راهیان نور می‌شوند

خبرگزاری بسیج،سرهنگ سید ابراهیم شریفی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، از اعزام ۱۶۰ نفر از دانش آموزان  دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت:این تعداد از دانش آموزان در قالب۴کاروان به این اردوی فرهنگی اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ساری افزود: این اردو با رعایت تمامی تمهیدات ایمنی و تامینی و با همکاری اداره آموزش و پرورش ناحیه ۱ و ناحیه۲ به مدت ۵ روز از تاریخ ۷ آبان با آیین بدرقه در حسینیه عاشقان کربلا برگزار خواهد شد.

سرهنگ شریفی ادامه داد: حضور نسل‌های جدید از فرزندان انقلاب در مناطق عملیاتی و بازدید از یادمان‌ها و آثار بجا مانده از دفاع مقدس زمینه انتقال فرهنگ جهاد و شهادت را فراهم می‌آورد و این امر بزرگترین ره آورد اجرای برنامه راهیان نور می‌باشد.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت ساری، زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) ومسجد مقدس جمکران، حضور و اسکان در اردوگاه شهید بلباسی، شرکت در رزمایش فرهنگی اردوگاه شهید باکری خرمشهر، بازدید از سد کرخه در اندیمشک، بازدید از یادمان‌های فتح المبین، هفت تپه، شلمچه، اروندکنار و یادمان عملیاتی والفجر۸ از برنامه‌های فرهنگی این اردو خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار