در حوزه علیمه خواهران شهر بن برگزار می شود؛

یادواره شهید طلبه بسیجی آرمان علی وردی

سرپرست سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان چهار محال و بختیاری از برگزاری یادواره شهید طلبه بسیجی آرمان علی وردی در حوزه علیمه فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهر بن خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۲۱
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام رضا بابامیر،گفت: یادواره طلبه‌ی بسیجی شهید آرمان علی وردی با حضور خانواده های معظم شهدا، اساتید، طلاب و مسئولان روز پنج شنبه 4 آبان 1402 ساعت 9:30 در حوزه علیمه خواهران شهرستان بن برگزار می شود.

شایان ذکر است: "آرمان علی‌وردی" طلبه ۲۱ ساله حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی و بسیجی یگان امنیتی امام رضا علیه السلام، ساکن محله شهران تهران بود که در مأموریت‌های بسیج برای مقابله با ناآرامی‌ها و اغتشاشات حضور داشت.

شهید والا مقام "آرمان علی‌وردی" در اغتشاشات روز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده شد و بعد از بستن وی و ضرب‌وشتم شدید با ضربات متعدد چاقو، در کنار خیابان رهایش کردند و بعد از چند ساعت توسط بسیجیان پیدا شد و سپس به بیمارستان بقیةالله ارواحنافداه منتقل شد اما به‌دلیل شدت خون‌ریزی، روز جمعه ۶ آبان جان به جان آفرین تقدیم کرد و به فیض شهادت نایل آمد.

شهید والا مقام "آرمان علی‌وردی" دانشجوی رشته مهندسی بود،اما بعد از این‌که به حوزه علاقمند شد، از دانشگاه انصراف داد و وارد حوزه علمیه شد و در حوادث گوناگون از جمله دوران کرونا با وجود اینکه سن زیادی نداشت داوطلب بود و به صورت جهادی در صحنه حضور داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار