خبرهای داغ:

اعلام حمایت از مردم فلسطین در جلسه عقیدتی سیاسی هندیجان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان با حضور فرماندهی و معاونت‌ها و بسیجیان ناحیه در جلسه عقیدتی سیاسی تاکید بر حمایت مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی غاصب نمود.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۹۸
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان، جلسه عقیدتی سیاسی ناحیه سپاه هندیجان با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه همراه با زیارت عاشورا در نمازخانه ناحیه با حضور فرماندهی و معاونت‌ها و بسیجیان برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین سعید نجفی در بخشی نشست عقیدتی سیاسی تاکید بر حمایت و همدردی با مردم زجر کشیده و ستم دیده فلسطین و غزه نمود و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی کودک کش بیش سالیان سال هست که بر مردم فلسطین ظلم‌ها دارد و اکنون شاهد مبارزه گروه‌های مقاومت فلسطینی هستیم که پیروزی‌های چشم گیری بدست آورده اند و رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

وی افرود: انسان باایمان با نشاط و با انگیزه است و در مقابل سختی‌ها ایستادگی می‌کند نمونه آن مبارزات نیرو‌های مقاومت فلسطین است که با نیروی ایمان و با توکل بر خدا در مقابل ظلم‌های رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی آمریکای تروریست مبارزه می‌نمایند.

نجفی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان عنوان نمود: بهترین الگو پذیری نهضت حضرت امام حسین علیه السلام و شهدا و با رهنمود‌های امامین انقلاب حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری است که راه سعادتمندی و ظلم ستیزی را به همه ما‌ها آموخته اند.

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار