فرمانده انتظامی مریوان از بازداشت یک قاتل در عملیات ضربتی پلیس در مرز باشماق این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۷۵
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

سرهنگ طیب محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، در مریوان اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل در مرز باشماق، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان در محل حاضر و بررسی‌های اولیه را انجام دادند.

وی گفت: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات از همان دقایق اولیه آغاز شد.

فرمانده انتظامی مریوان در تشریح جزئیات این ماجرا اعلام کرد: دو نفر راننده کامیون عراقی در مرز باشماق سر نوبت با یکدیگر درگیر شده که یکی از آنان با چاقو به دیگری زده و به قتلش می‌رساند که کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و بازداشت قاتل شدند.

وی با بیان اینکه متهم هم اکنون در بازداشت به سر برده و بر اساس قانون با قاتل برخورد می‌شود، تصریح کرد: از همه مردم درخواست می‌شود که آستانه تحمل خود را بالا برده تا به خاطر اختلافات جزئی، شاهد چنین حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیری نباشیم.

محمدی در ادامه از دستگیری ۲ نفر سارق موتورسیکلت و کشف ۴ فقره در مریوان خبر داد و یادآور شد: پلیس در راستای احقاق حق مردم و حفظ امنیت و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. مردم می‌توانند هر گونه تخلف و مواردی را با شماره تماس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات