خبرهای داغ:
سردار شاهوار پور در همایش مبلغین دوره توانمندسازی راهیان نور؛ امام خمینی به عنوان یک روحانی تکلیف جنگ و جبهه را مشخص کرد و از مردم خواست هر کسی می‌تواند سلاح در دست بگیرد، بجنگد و هر کس نمی‌تواند پشت جبهه کمک کند.
کد خبر: ۹۵۵۰۸۵۰
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در همایش مبلغین دوره توانمندسازی راهیان نور در مرکز میثاق آبادان گفت: استان خوزستان به دلیل اهمیت خود در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی و کشاورزی مورد هجوم دشمن قرار گرفت.

 

او افزود: آمریکایی‌ها پس از آنکه دستشان از ایران کوتاه شد ۳ راهبرد را در قبال کشورمان در پیش گرفتند؛ ایجاد ناامنی، تحریم اقتصادی و جنگ سخت بود تا در انتها نظام سقوط کند.

 

سردار سرتیپ شاهوار پور بیان کرد: امام فرمودند این جنگ بین اسلام و کفر است و حتی برخی از جبهه عراق فرار و به جبهه ما پیوستند.

 

او همچنین یادآور شد که امام خمینی به عنوان یک روحانی تکلیف جنگ و جبهه را مشخص کرد و از مردم خواست هر کسی می‌تواند سلاح در دست بگیرد، بجنگد و هر کس نمی‌تواند پشت جبهه کمک کند.

 

سردار شاهوار پور اظهار داشت: تمام طرح های جنگ‌ از سوی عراق برگرفته از تجربیات اسراییلی ها بود که استحکامات مشخصی دارند.

 

او گفت: هم‌اکنون نیز تجربیات حمله به اسراییل با وجود این حجم استحکامات برگرفته از تجربه حمله به عراق در عملیات والفجر است که دشمن در هم کوبیده و غافلگیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها