مردم غزه اسوه ایستادگی هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهین‌دژ گفت: مردم غیرتمند غزه اسوه صبر، استقامت و ایستادگی هستند.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۷۴
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت الاسلام غلامحیدر جهانبان امروز در مراسم پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان شهر محمودآباد ضمن اینکه از اقشار مختلف مردم به خاطر حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان ماه قدردانی کرد، گفت: استکبارستیزی بارزترین ویژگی هر فرد انقلابی است، که امروزه این روحیه به انضمام صبر، ایستادگی و مقاومت در مردم مظلوم غزه متبلور شده است.

وی با بیان اینکه امروز بنا به فرموده حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) شعار مرگ بر آمریکا یک خط مشی است، ادامه داد: این شعار نماد عینی استکبارستیزی به شمار می‌رود و در تقویت روحیه مقاومت و پایداری ملت‌های ستمدیده موثر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ با بیان اینکه مردم غزه امروزه به جهانیان درس از خود گذشتگی، فداکاری و ایثار می‌دهند، گفت: ما نیز باید به سهم خود تلاش کنیم صدای مردم غزه و فلسطین باشیم و اجازه ندهیم رویدادهای تلخ و غم‌انگیز این روزها  در سکوت خبری بماند.

حجت‌‌الاسلام جهانبان با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی از جهات مختلفی حائز اهمیت است، اضافه کرد: این قبیل رویدادها حامل پیام‌های زیادی برای کشورهای دوست و دشمن بوده و باعث می‌شود کشورهای مظلوم برای ادامه مبارزه امیدوار شوند و دشمنان نیز متوجه می‌شوند ملت ایران همچنان به ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی پایبند هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار