خبرهای داغ:
پورسینا خبر داد

مصدومیت یک نفر در آتش‌سوزی واحد مسکونی در شکریه همدان

همدان-مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از مصدومیت یک نفر در آتش‌سوزی واحد مسکونی در شکریه همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۱۸۴۴
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
مصدومیت یک نفر در آتش‌سوزی واحد مسکونی در شکریه همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدصادق پورسینا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۵ و  ۴۵ دقیقه یکشنبه ۱۴ آبان ماه سامانه ۱۲۵ همدان خبری مبنی بر آتش سوزی یک واحد مسکونی  در محله شکریه شهر همدان را دریافت کرد.

وی افزود: با دریافت این گزارش بلافاصله چهار اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های ارم، دانش و مرکز به محل حادثه در شکریه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان عنوان کرد: آتش نشانان که در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیده بودند، در بررسی اولیه مشاهده کردند آتش سوزی از واحدی در طبقه هفتم یک ساختمان هفت طبقه آغاز شده و در حال گسترش به نقاط دیگر ساختمان و طبقات دیگر است.

وی افزود: با مشاهده وضعیت موجود آتش نشانان در قالب دو گروه همزمان عملیات اطفاء و جستجو و نجات را آغاز کرده و در همان دقایق آغاز عملیات موفق شدند شعله های آتش را که قسمتی از  واحد مسکونی را فرا گرفته بود، مهار و از گسترش آن به قسمت های دیگر ساختمان و طبقات دیگر جلوگیری کنند.

پورسینا با بیان اینکه در این عملیات که بیش از یک ساعت  به طول انجامید، ۱۲ آتش نشان در قالب چند گروه عملیاتی حضور داشتند، افزود: با اقدام به موقع و عملکرد اصولی در حین انجام عملیات با مهار کامل آتش سوزی، تخلیه دود و ایمن سازی محل حادثه، برای ادامه خدمت رسانی به ایستگاه های مبدأ مراجعت کردند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه حریق فوق یک مصدوم در پی داشت که تحویل عوامل اورژانس در محل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار