خبرهای داغ:

تصویب بیش از ٢٠ طرح سرمایه‌گذاری در شورای برنامه‌ریزی استان/ الحاق بخشی از اراضی ماهشهر و امیدیه به طرح نهضت ملی مسکن

استاندار خوزستان از تصویب ۲۲ طرح سرمایه‌گذاری در شورای برنامه‌ریزی استان خبر داد و گفت: عمده این طرح‌ها در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی هستند.
کد خبر: ۹۵۵۳۴۲۰
|
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان امروز یکشنبه ٢١ آبان ماه به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

حسینی محراب در ابتدای این نشست اظهار داشت: در جلسه امروز مباحث مربوط به طرح‌ های سرمایه‌ گذاری مصوب کارگروه زیربنایی استان مورد بررسی قرار گرفت و بیش از ٢٠ طرح سرمایه ‌گذاری در این زمینه بررسی شد.      

استاندار خوزستان با بیان اینکه عمده این طرح ‌های مطرح‌ شده در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی در خوزستان بود، تصریح کرد: ازمیان طرح های عنوان شده ۲۲ طرح برای اجرا در شهرهای مختلف خوزستان به تصویب رسید.                                  

وی به مسئله درخواست الحاق اراضی در شهرستان ماهشهر و امیدیه برای نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از مباحث مطرح شده در جلسه امروز بحث الحاق اراضی به شهرهای امیدیه و ماهشهر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بود تا زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح تامین شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: خوشبختانه برای هر دو شهر بحث الحاق اراضی به شهرها مورد تصویب قرار گرفت.

حسینی محراب در پایان گفت: امیدواریم که مسکن و شهرسازی بتواند نسبت به واگذاری زمین ها اقدام کند و کار ساخت مسکن را کلید بزند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار