خبرهای داغ:
کارگاه مهارت های زندگی با حضور مشاور خانواده، کودک و نوجوان در پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۱۴
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کارگاه مهارت های زندگی، مهارت های پس از ازدواج با حضور محبوبه اعظمی مشاور خانواده، کودک و نوجوان و مدرس مهارت های ارتباطی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد.

گفتنی است این کارگاه طی چهار جلسه، با همکاری اداره ورزش و جوانان سرخه و پایگاه حضرت آسیه (س) در این پایگاه برگزار که با استقبال خوب اهالی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) همراه بود.

محبوبه اعظمی در یکی از این جلسات به عوامل برهم زننده یک زندگی و فروپاشی آن اشاره و اظهار کرد: عواملی در شکل گیری طلاق بین زوجین وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد: نخست نداشتن درک متقابل، دوم تفاوت های فرهنگی، سوم روابط جنسی، چهارم عدم مسئولیت پذیری، پنجم بیکاری، ششم ازدواج اجباری، هفتم تنوع طلبی، هشتم سوءظن و بدبینی و نهم نداشتن سناخت از یکدیگر و غیره که در برخورد با هر یک از موارد باید راه حل مسئله را بیاموزیم، خیلی از مشکلات و مسائل به علت ناآگاهی زوجین پیش میاد که منجر به طلاق می‌شود.

او افزود: یکی از وظایف زن در خانه و در مقابل همسر عطوفت و گذشت است. گاهی اوقات نیاز هست تا در برابر اشتباه و رفتار غلط مرد، زن پیش قدم شود، که این یکی از نشانه های دوست داشتن است.

گفتنی است جذب و ثبت نام خواهران در حاشیه نماز جماعت در مسجد امام حسن مجتبی (ع) توسط مسوول نیروی انسانی این پایگاه انجام و اعضای حلقه شهید اشرف با یکی از زائران کربلای معلی از متربیان حلقه شهید اشرف دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار