خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوانات گفت: با شعار بسیج امید ملت ایران، بیش از ۸۰ برنامه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و خدماتی با همزمان با هفته بسیج مستضعفان در این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۴۰۵۲
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ بابایی در جمع خبر نگاران شهرستان بوانات اظهار داشت: با هدف تقویت اقتدار ملّی، جلوگیری از نفوذ دشمن و تبیین نقش و جایگاه بسیج بیش از ۸۰ عنوان برنامه در قالب خدمات‌رسانی، جهاد سازندگی و جهاد تبیین با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج پیش‌بینی شده که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان به اجرا در می‌آید.

وی با بیان اینکه بسیج متعلق به همه مردم است، تصریح کرد: هفته بسیج بازخوانی دوباره ارزشهای انقلاب و یک رویداد بزرگ تاریخی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوانات برگزاری اردوهای جهادی،افتتاح طرح های جهادی، برگزاری یادواره آبروی محله، برپایی نمایشگاه کتاب، دیدار با امام جمعه محترم شهرستان، همایش گروههای جهادی، یادواره شهدای شهر مزایجان و شهدای غزه به دلیل حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی را از جمله برنامه ها عنوان کرد. 

به گفته وی، گلباران قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضوربسیجیان در نماز جمعه ومیقات حلقه های صالحین ، نواختن زنگ بسیج در سطح مدارس، فضا سازی و آذین بندی سطح شهر، همایش تجلیل از پایگاه های موفق و بسیجیان برتر، نشست های بصیرت افزایی و روشنگری، همایش جهاد تبیین، رزمایش اقتدار بسیجیان و تجدید میثاق با ولایت از مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان بوانات است.

انتهای پیام/

 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار