خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان:

ریشه کنی غده سرطانی صهیونیست تنها راه نجات ملت مظلوم فلسطین است

حجت الاسلام طاهری گفت: در طول تاریخ از جنایت‌های یهود بسیار زیاد داریم مگر اینکه طبق فرمایش امام این غده سرطانی از ریشه کنده شود و راه دیگری وجود ندارد، چون امام که انسانی آگاه و اندیشمندی است به خوبی می‌داند این سخن را گفته است.
کد خبر: ۹۵۵۴۱۹۵
|
۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام طاهری معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام استان امروز در مراسم اختتامیه سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سطح سپاه استان با اشاره به توصیفات یهود در قرآن کریم اظهار داشت: در زمان امروز شما که از اهالی قرآن هستید رنجور و آزرده دل شده‌اید شما که با آیات قرآن مانوس هستید خداوند احیای یک انسان را برابر با احیای همه بشریت و کشتن یک انسان را برابر با کشتن همه بشریت می‌داند.

وی با امروزه شاهد هستیم ظلم‌ها و جنایت‌های زیادی به دست صهیونیست بین الملل و استکبار جهانی که از آن‌ها حمایت می‌کند انجام می‌شود افزود: یهود یکی از سه دین بزرگی است که امروز در جهان وجود دارد و این یهود تحریف شده است دینی نیست که حضرت موسی علیه‌السلام پیشوای آن بود و ما مسلمین نیز به همه پیامبر و ادیان الهی احترام می‌گذاریم.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان خاطرنشان کرد: یهودیان امروز که با عنوان صهیونیست در سرزمین‌های فلسطین اشغالی معرفی می‌شوند تفاوت با این یهودی است که قرآن کریم معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌هایی که قرآن کریم برای یهودیان بیان می‌کند قساوت قلب است تصاویری پخش می‌شود که تحمل دیدن آن‌ها برای ما بسیار سخت است را انسانی با دستور، دست و سلاح خودش چنین صحنه‌هایی را به وجود می‌آورد که نشان از سنگدلی این انسان‌هاست و هیچ چیزی برای آن‌ها تاسف و تاثیر ندارد.

حجت الاسلام طاهری افزود: قرآن کریم در معرفی قوم یهود می‌گوید قلب یهودیان همچون سنگ است نشان سختی آن است و حتی از سنگ سخت‌تر و سنگدل‌تر هستند شاهد صحنه‌های دردناکی هستیم که بر علیه خانواده‌ها، نوزادان و کودکان مظلوم فلسطینی وارد می‌کنند.

وی بیان داشت: در طول تاریخ از جنایت‌های یهود بسیار زیاد داریم مگر اینکه طبق فرمایش امام این غده سرطانی از ریشه کنده شود و راه دیگری وجود ندارد، چون امام که انسانی آگاه و اندیشمندی است به خوبی می‌داند این سخن را گفته است.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: تاریخ جنایت‌های قوم یهود را به یاد دارد بی‌رحمانه‌ترین کار‌ها را انجام دادند که به قول نویسنده‌ای شاید برداشت آن‌ها از کتاب‌های تحریف شده‌شان است که این اعمال را مرتکب می‌شوند در کتاب‌هاشان آمده است هیچکس را زنده نگذارید دختر، زن، کودک، پیر و جوان را از بین ببرید.

وی با بیان اینکه ویژگی دوم قوم یهود از دیدگاه قرآن کریم ثروت پرستی و مال اندوزی است خاطرنشان کرد: حریص‌ترین انسان‌ها به دنیا و مال قوم یهود هستند قوم یهود حتی از مشرکین حریص‌تر به دنیا هستند و آرزو می‌کنند هزار سال عمر کنند که به دنیا پرستی، مال پرستی و دل به دنیا بستن مشهور هستند.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه پیمان شکنی از ویژگی‌های قوم یهود است افزود: ظلم و جنایتی که یهود در تاریخ داشته‌اند و جنایاتی که در سرزمین اعراب داشته‌اند بدن‌ها را به لرزه می‌انداخت و امروز نسل جدید یهود به پیروی از افکار نیاکان خود به جنایات و کشتار وحشتناک دست زده است نویسنده فرانسوی می‌گوید ملت یهود هیچگاه از جنایت جدا نبوده و ما امروز می‌بینیم. در قرآن کریم آمده است که قوم یهود در یک روز ۷۰ پیغمبر خدا را کشتند.

وی با بیان اینکه ویژگی دیگر قوم یهود از دیدگاه قرآن خودخواهی، خودپرستی و نژادپرستی است عنوان کرد: قرآن کریم آن‌ها را معرفی می‌کند که می‌گویند ما فرزندان خدا و دوستان خدا هستیم و عالم را خداوند برای ما خلق کرده است. در عقاید انحرافی خودشان انسان‌ها را به دسته‌های مختلف تقسیم کرده‌اند و نژاد برتر را خودشان می‌دانند دیگران را به عنوان خدمتگزار خود می‌دانند یک گروه را حیوان‌های انسان نما می‌دانند که غیر یهودیان هستند عده دیگر حیوان هستند.

وی در پایان گفت: انشاالله خداوند متعال صهیونیست بین الملل این جنایتکاران تاریخ را از صفحه روزگار محو کند و ملت مظلوم مبارز و قهرمان فلسطین را نصرت و پیروزی عنایت فرماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار