دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران:
سردار حزنی در مراسم ازدواج آسان و اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های البرزی با اشاره به ضرورت حمایت از امر مقدس ازدواج گفت: ازدواج آسان سرشار از خیر و برکت است.
کد خبر: ۹۵۵۴۷۰۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سردار ضیاالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم ازدواج آسان و اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان البرزی که صبح امروز در مجتمع پذیرایی و تالار مشکات سپاه استان البرز در محمد شهر کرج برگزار شد، با اشاره به فرهنگ سازی در زمینه آسان گیری در امر ازدواج جوانان، اظهار داشت: ازدواج آسان باید به یک فرهنگ در کشور تبدیل شود.
ازدواج آسان سرشار از خیر و برکت است
وی افزود: تصمیم گیری در خصوص اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان نخستین مرتبه با حضور سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی ره کشور در آستان مقدس امام رضا (ع) گرفته شد و این نخستین برکتی است که از این طریق و به نیابت از امام رضا (ع) در زندگی زوج‌های جوان وارد خواهد شد.

سردار حزنی تصریح کرد: از طرفی هر سری از این جهیزیه‌ها به نیابت از یک شهید بین زوج‌های جوان تقسیم می‌شود که این دومین برکت جاری در زندگی زوج‌های جوانی است که از این جهیزیه‌ها استفاده می‌کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به ایرانی بودن اقلام این جهیزیه‌ها، عنوان کرد: هر سری از این جهیزیه‌ها اسباب کار و تولید در کشور و اشتغالزایی و فعالیت کارگران ایرانی شده است و بنا براین خود این موضوع سومین برکتی است که زوج‌های جوان امروز با دریافت این جهیزیه‌ها دریافت خواهند کرد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آرزوی خوشبختی برای زوج‌های جوان البرزی، بر تداوم حمایت از امر مقدس ازدواج سخن گفت و خاطرنشان کرد: همه ارگان‌های اجرایی مسئول در امر ازدواج باید بکوشند تا بستر این امر مقدس هر چه بیشتر در کشور فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها