خبرهای داغ:
سرهنگ طاشی گفت: تشکیلات بسیج، یک تشکیلات گسترده و مردم محور است و از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون، خدمات زیادی را برای مردم ارایه کرده است زیرا دغدغه بسیج می بایست برای مردم باشد.
کد خبر: ۹۵۵۴۸۵۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

کلید عبور از مشکلات و بحران ها، برخورداری از روحیه بسیجی است / برگزاری ۱۵۰۰ برنامه در هفته بسیج گرگان

سرهنگ دوم پاسدار محسن طاشی سرپرست فرماندهی سپاه گرگان به مناسبت هفته بسیج در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: بسیج یادگار به یاد ماندنی حضرت امام خمینی (ره) است که با دوراندیشی، راهبرد و نگاه بزرگ، حضرت امام(ره) این تشکیلات بزرگ مردم محور را بنا نهادند و از ابتدای تشکیل تا کنون شاهد اجرای ماموریت های گسترده توسط بسیج بوده ایم.

وی افزود: تشکیلات بسیج، یک تشکیلات گسترده و مردم محور است و از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون، خدمات زیادی را برای مردم ارایه کرده است زیرا دغدغه بسیج می بایست برای مردم باشد.

طاشی اضافه کرد: در ابتدای تأسیس بسیج، بیشتر شاهد خدمات دفاعی امنیتی بودیم و خدمات بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس بی نظیر بوده و نقش بزرگ و تعیین کننده ای در سرنوشت جنگ داشته است.

وی اذعان داشت: امروزه با تدابیری که امامین انقلاب اسلامی داشته اند شاهد حضور بسیج در عرصه های مختلف خدمت رسانی مانند عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، محرومیت زدایی، دفاعی امنیتی و ... هستیم.

سرپرست فرماندهی سپاه گرگان خدمات ارایه شده توسط بسیج در سیل آق قلا و دوران کرونا را بی نظیر قلمداد کرد و عنوان داشت: در زمان کرونا بسیج و تفکر بسیجی نقش پررنگی داشت و وجود روحیه بسیجی، کلید عبور از مشکلات و بحران ها است.

طاشی از برگزاری نزدیک به ۱۵۰۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد و بیان داشت: در هفته بسیج نزدیک به ۱۵۰۰ برنامه در سرفصل های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی و دفاعی امنیتی در سطح محلات، اقشار، حوزه ها و شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری میز خدمت با حضور دستگاه های اجرایی در ۳۰ آبان، همایش یادگاران پیشکسوت بسیج در یکم آذر، عطر افشانی مزار شهدای شهرستان گرگان با حضور گسترده بسیجیان در دوم آذر، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سوم آذر، حضور گسترده بسیجیان در مصلی های نماز جمعه در روز سوم آذر و اجتماع بزرگ بسیجیان و نمایش اقتدار بسیج در روز پنجم آذر بخشی از برنامه های شاخص هفته بسیج گرگان می باشد.

سرپرست فرماندهی سپاه گرگان در پایان خاطرنشان کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدا، مسابقات ورزشی، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری یادواره شهدای خانگی و محله محور و برگزاری برنامه های مربوط به اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور از دیگر برنامه های هفته بسیج گرگان است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار