خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

یکی از ابعاد زندگی حضرت زینب (س) روایتگری و تبیین است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: یکی از ابعاد شئون زندگی حضرت زینب (س) بعد روایتگری و تبیین ایشان است که اگر این مسئله وجود نداشت مسیر قیام سیدالشهدا (ع) به نتیجه نمی‌رسید.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۴۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: یکی از ابعاد شئون زندگی حضرت زینب (س) بعد روایتگری و تبیین ایشان است که اگر این مسئله وجود نداشت مسیر قیام سیدالشهدا (ع) به نتیجه نمی‌رسید.

وی افزود: رسالت روایتگری آن حضرت از مسئله کربلا وجه مشترک بین جامعه خبرنگاری و حضرت زینب (س) است که خبرنگاران باید در این بعد به ایشان تأسی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: یک بعد کربلا قیام است و بعد دیگر آن پیام، که با جهاد تبیین حضرت زینب کبری (س) روایت شد و اگر مجاهدت این بانوی بزرگوار در این عرصه نبود واقعه کربلا معلوم نبود با توجه به امپراطوری قوی رسانه‌ای دستگاه اموی که تلاش داشت حرکت امام حسین (ع) را در درجه اول تقدیر الهی نشان دهد که موفق نشدند و در بعد دوم از زیر آن شانه خالی کنند و مسئولیتش را به کسان دیگر واگذار کنند، اما به واسطه روایتگری، افشاگری و تبیین صورت گرفته توسط حضرت زینب(س) موفق نشدند.

وی روایتگری دقیق حضرت زینب (س) را رمز ماندگاری واقعه کربلا دانست و گفت: روایتگری دقیقی که حضرت زینب کبری(س) از صحنه حق، داشت باعث شد تا امروز ما مسئله کربلا را آن طور که واقعیت داشته می‌بینیم و این نیاز و رسالت امروز ما به خصوص خبرنگاران است که به طور صحیح از صحنه‌های حاکمیت حق را به نحو احسن روایت کنیم تا امیدآفرینی اتفاق بیفتد.

گلچهره با تأکید بر امیدآفرینی و روایت صحیح، تصریح کرد: این مهم هنر جامعه خبری ما است که خبرنگاران می‌توانند آن را به خوبی ایفا کنند و حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران بسبجی شهرستان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار