امام جمعه مهریز:

صبر و استقامت ملت مایه پیروزی است

امام جمعه مهریز: نیرو‌های بسیج مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دهند و هر جا صبر و استقامت باشد پیروزی هم خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۵۵۱۷۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام محی الدینی در دیدار جمعی از بسیجیان و فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به مناسبت آغاز هفته بسیج ضمن تبریک هفته بسیج، بسیج را یکی از یادگار‌های امام راحل دانست و گفت: امام خمینی (ره) نگاه ویژه‌ای به بسیج و بسیجیان داشته و از افتخارات خود را «بسیجی بودن» دانسته است و ما باید ادامه دهنده راه آن بزرگوار و بخصوص شهیدان باشیم.

حجت الاسلام محی الدینی تصریح کرد: ما همواره به صفا، صمیمیت و روحیه جهادی بسیج افتخار میکنیم و بر همگان ثابت شده است که هرجا که بسیج ورود کرد و فرهنگ و تفکر بسیجی و جهادی حاکم شد، کارنامه موفقی را برای ما به دنبال داشته است، زیرا هرجا که اتحاد، انسجام، اخلاص، صمیمیت و برادری باشد، کار‌ها بهتر پیش خواهد رفت.

حجت الاسلام محی الدینی بر معرفت، بصیرت، صبر و استقامت نیرو‌های بسیج تاکید کرد و اظهار داشت: نیرو‌های بسیج مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دهند و هر جا صبر و استقامت باشد پیروزی هم خواهد بود.

وی بیان داشت: همانطور که در دوران دفاع مقدس سختی‌ها و مقاومت بود امروز شاهد پیشرفت هستیم و پیشرفت و امینت و آسایش ما مرهون صبر و مقاومت است.

وی در پایان بر فعالیت گشت رضویون توسط نیرو‌های بسیج در شهر مهریز تاکید کرد.

در این جلسه «سرهنگ فاتحی ابرقویی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گزارشی از فعالیت‌های بسیج در شهرستان در یک سال گذشته ارائه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار