خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرین دشت گفت: رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی3 در قالب ۲۰ گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج و با مشارکت ۲۰۰ جهادگر بسیجی همزمان با سراسر کشور در زرین دشت آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۰۰
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ عبداله مستقیمی در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی3 اظهار کرد: در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی، شهرستان زرین دشت نیز همپای سایر نقاط کشور با حضور سازمان یافته گروههای جهادی متشکل از بسیجیان این شهرستان در قالب ۲۰ گروه و با شرکت ۲۰۰ نفر جهاد گر صبح امروز در این شهرستان آغاز به کار کرد.
وی با تاکید به نقش بسیار مهم جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی افزود: در این رزمایش ۱۰روزه خدمت رسانی به مناطق محروم شهرستان با اجرای برنامه مختلف ، فرهنگی ، عمرانی ،درمانی با شرکت گروههای جهادی بسیج مهندسین ، جامعه پزشکی در دستور کار بسیجیان قرار گرفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرین دشت خاطرنشان کرد: در این رزمایش علاوه بر ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم شهرستان توسط بسیج جامعه پزشکی کمک به خانواده های کمتر برخوردار نیز با هدف دستگیری از نیازمندان آبرومند اجرایی میشود .
سرهنگ مستقیمی ، خدمات علمی ، آموزشی و معرفتی را از دیگر برنامه های رزمایش جهادگران فاطمی در زرین دشت عنوان کرد و گفت: بسیجیان این شهرستان همچون رزمندگان دفاع مقدس با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان در راستای خدمات رسانی به محرومین و نیازمندان
جامعه در قالب این رزمایش تلاش میکنند.
او با ذکر این نکته که بسیجیان و گروه‌های جهادی این شهرستان در عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی همواره حضوری پررنگ و مؤثر دارند، یادآور شد: بحمدلله گروه‌های جهادی شهرستان زرین دشت با اقدامات خالصانه خود همیشه فعالیتهای خود را به موقع و باکیفیت مطلوب انجام می‌دهند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرین دشت گفت: جهادگران ما سفیران انقلاب اسلامی هستند که در عرصه های مختلف چه در سرمای زمستان و چه در گرمای تابستان بی هیچ چشمداشتی در راستای خدمت به محرومین و زدودن چهره فقر از جامعه بی وقفه تلاش می کنند.
وی ضمن قدردانی از مشارکت خوب خیرین این شهرستان با گروه های جهادی و کمک در احداث منازل محرومین همگام با بسیج مخلصانه تلاش می کنند، اعلام کرد: بحمدلله مسئولین شهرستان زرین دشت نیز همچون سایر گروههای جهادی با سرکشی از مناطق مختلف شهرستان پای کار هستند و برای رفع آلام مردم در حد توانشان کمک می کنند.

مستقیمی مشارکت مردم این شهرستان در فعالیتهای جهادی را خوب عنوان کرد و ادامه داد: الحمدلله مشارکت مردم و بسیجیان این شهرستان در زدودن محرومیت از چهره این شهرستان وکارهای جهادی و محرومیت زدایی خیلی خوب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار