نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی؛

بسیج یک ظرفیت ویژه برای حل همه مشکلات است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت بسیج فرصتی بسیار مغتنم برای مسئولان کشور و حل مشکلات در زمینه‌های مختلف است.
کد خبر: ۹۵۵۶۵۰۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سارا فلاحی گفت: باتوجه‌به اهمیت موضوع فعالیت اردوهای جهادی و تأثیر اقدامات این گروه‌ها در کاهش محرومیت‌زدایی‌ها، طرح اصلاح قانون بسیج در مجلس را به‌طورجدی پیگیری می‌کنیم.

 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی امروز عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از رأی مثبت کمیسیون به این طرح خبر داد و گفت: از سال‌های گذشته تاکنون حضور خودجوش و بی‌منت اردوهای جهادی در مناطق محروم باعث رونق و آبادانی بسیاری از مناطق شده است.

 

وی افزود: خدمات این گروه‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نیست و دولت می‌تواند در پیشبرد اهداف خدماتی و محرومیت‌زدایی خود از این گروه‌ها بهره‌گیری و از ظرفیت گسترده و تخصص گروه‌های جهادی استفاده کند.

 

فلاحی گفت: ریشه بسیج به دوران صدر اسلام در زمان رسول گرامی اسلام (ص) می‌رسد؛ در طول تاریخ اسلام و ایران همواره دشمنان سعی کرده‌اند به اشكال مختلف از پیشرفت و ترقی مسلمانان جلوگیری كنند و همواره با تفکر بسیجی روبه‌رو بوده‌اند و نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند؛ لذا جوانان بسیجی و انقلابی ایران همواره الگوی دنیا و به‌ویژه جهان اسلام بوده‌اند.

 

وی با بیان اینکه مفهوم بسیج و بسیجی باید در جامعه اشاعه داده شود و ماندگار بماند، اظهار کرد: فرهنگ بسیجی دشمن شکن است و باید در جامعه نهادینه شود تا روحیه همکاری، همدلی، هم‌زبانی و تلاش در جامعه گسترش یابد.

 

فلاحی افزود: داشتن روحیه بسیجی مقاومت و پایداری را شکل می‌دهد، انسان را برای دفاع در برابر تهاجم دشمن آماده و هوشیار می‌کند و زمینه‌های اختلاف را از بین می‌برد. 

 

 نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی خالصانه است و تشکل بسیجی ریشه در متن و بطن جامعه دارد. ادامه داد: بایستی تلاش کنیم این تفکر همانند دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی به مدیریت کشور نیز برگردد.

 

وی تصریح کرد: آنچه امروز به‌عنوان یک ضرورت بسیار احساس می‌شود ورود تفکر بسیجی به مدیریت اقتصادی است.

 

 فلاحی با اشاره به تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران برای ضربه‌زدن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمنان این کشور هیچ‌گاه از دشمنی با ملت و نظام آن دست بر نمی‌دارند و همواره درصدد توطئه علیه ایران اسلامی هستند.

 

وی با تأکید بر لزوم تلاش همه‌جانبه برای حل مشکلات موجود در کشور تأکید کرد: ظرفیت بسیج فرصتی بسیار مغتنم برای مسئولان کشور و حل مشکلات در زمینه‌های مختلف است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار