خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه نینوا :

امروز در قبال شهدا تکلیف ما بسیار سخت و سنگین است/امام خمینی(ره) جنگ تحمیلی را به دفاعی مقدس تبدیل کرد

سرهنگ پاسدار مجید زمانی گفت: ما مدیون شهدا هستیم و امروز تکلیف ما بسیار سخت و سنگین است زیرا شهدای ما از همه آنچه داشتند گذشتند تا ما امروز با آرامش دور هم جمع شویم و بدون هیچ مشکل امنیتی مراسمات گوناگون برگزار کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۳۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

امروز در قبال شهدا تکلیف ما بسیار سخت و سنگین است/امام خمینی(ره) جنگ تحمیلی را به دفاعی مقدس تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مجید زمانی در مراسم یادواره شهدای روستای چهار چنار از توابع گرگان گفت: ما اعتقاد راسخ به آیات قرآن داریم که شهدا را زنده می داند و به این بیان رهبری فرزانه انقلاب اسلامی ایمان داریم که فرمودند " زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست "

وی افزود: ما مدیون شهدا هستیم و امروز تکلیف ما بسیار سخت و سنگین است زیرا شهدای ما از همه آنچه داشتند گذشتند تا ما امروز با آرامش دور هم جمع شویم و بدون هیچ مشکل امنیتی مراسمات گوناگون برگزار کنیم.

زمانی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی ، به برکت نفس قدسی امام خمینی (ره) مردم در تمامی معادلات حساس تاریخی کشور نقش آفرینی کردند بطوری که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، نوع حاکمیت کشور را هم مردم با رای قاطع خود تعیین کردند.

معاون اجرایی سپاه نینوا تصریح کرد: این هنر امام بود که این ظرفیت بی نظیر را راهبری کرد و سرنوشت جامعه را بر اساس آیه شریف قرآن به خود مردم سپرد و جنگ تحمیلی را به دفاعی مقدس تبدیل کرد لذا اوج مشارکت مردم در ۴ دهه اخیر ، ۸ سال دوران دفاع مقدس است که این همه شهید را تقدیم انقلاب می کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بعنوان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تشکیل بسیج مستضعفین ، نگاه فراملی خود و تشکیل یک امت واحده برای تمدن سازی اسلامی و زمینه سازی برای ظهور را از اصلی ترین ضروریات کشور دانستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار