خبرهای داغ:

اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان باغملک برگزار شد

اجتماع بزرگ و با شکوه بسیجیان در سالن شهرداری شهرستان باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۲۱۹
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن خیر مقدم به بسیجیان و همه حاضرین همیشه در صحنه و تبریک هفته بسیج گفت: طبق گفته امام راحل افتخارمان این است که خود یک بسیجی هستیم و دست یکایک شما پیشگامان رهایی را میبوسم و از خداوند متعال میخواهم که مرا با بسیجیانم محشور دارد.

سرهنگ پاسدار فاضل عارف با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) افزود: اگر مسئولین نظام اسلامی از بسیج غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت ، بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین از عشق می دهد.

وی بیان کرد: بسیج حقیقتی است که هر جوانی باید بداند ، کشورش مستقل ، آزاد و آباد باشد و بخواهد در این راه تلاش کند و بسیجی که در سیل به کمک سیل زده ها ، در زلزله به کمک زلزله زدگان و در تمام عرصه های مورد نیاز انقلاب حضور فعال و چشمگیر دارد و بسیج برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است و مایه برکت برای جهان اسلام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به اینکه بسیج در طول ۸ سال دفاع مقدس عرش بی بدیل و بی نظیری داشت ادامه داد: بسیج در محرومیت زدایی ، در اقتصاد مقاومتی ، در امنیت ، در تربیت و در زمان های مورد نیاز حاضر میباشد و در ایام کرونا که همه درگیر بودند در کنار بیماران کرونایی به عنوان پرستار خدمت میکرد و متعلق به همه مردم ایران و به نوکری و خدمتگزاری افتخار میکند و بسیج یک ارتش است.

وی یادآور شد: بسیج به معنای واقعی کلمه امید ملت ایران است ، بسیجی واقعی ما مقام معظم رهبری در طول این سال ها این چفیه را از گردن نینداخت و همواره برای ما بیان میکند که من یک بسیجی ام و بسیج باید در سراسر کشور گسترش پیدا کند و این چفیه نماد استقامت ، آینده نگری و پیروزی و سلامت است. 

سرهنگ عارف ضمن بیان اینکه بسیج در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است خاطر نشان کرد: امروز بسیج در یمن ، عراق ، لبنان ، لندن ، پاریس و آمریکای لاتین حضور دارد و میبینیم که در این دنیای وانفسا و دشمنان جور و ظلم وجود دارند و در جنگ نابرابری که رژیم کودک کُش اسرائیل غاصب بر علیه غزه به راه انداخت جهانی شد و از برکات این جنگ بیداری است که برای کشورهای دنیا به وجود آمد.

وی عنوان کرد: با شکل گیری جبهه مقاومت پشتیبان مستضعفین خواهد بود و خداوند را شاکریم که به ما پاسداران در شهرستان باغملک توفیق داد که در راستای خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم و در طول این یکسال و در رفع مشکل نیازمندان و بسته های معیشتی ، تهیه جهیزیه و برقراری امنیت در کنار مردم هستیم و بسیج هیچ وقت خود را از مردم جدا ندانست.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به بسیجیان و پاسداران در پایان افزود: مقام معظم رهبری نصیحت هایی کرد که اول بسیجی بمانیم ، دوم قدر خودتان را بدانید ، سوم دشمنانتان را بشناسید ، چهارم رشد معنوی خودتان را اندازه بگیرید ، پنجم امروز مهمترین شیوه دشمن نورپردازی است ، ششم یکی از آسیب پذیرهای دشمن روشن بینی و بصیرت شما است ، هفتم آمادگی عملی را حفظ کنید و غافلگیر نشوید ، هشتم مراقب نفوذ دشمن در مجموعه بسیج باشید ، نهم و آخر دعای آرامش بخوانید.

در پایان از بسیجیان نمونه با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد 

ارسال نظرات
آخرین اخبار