وصیت نامه شهید «محمود مرادی»

زینب گونه پیام رسان خون شهیدان باشیم

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمود مرادی» آمده است: عزیزان با درک موقعیت حساس جامعه انقلابی خود بیکار ننشینیم و یا حسین‌وار وارد نبرد با استعمار گردیم یا زینب گونه پیام رسان خوبی برای خون شهیدانمان باشیم.
کد خبر: ۹۵۵۹۲۰۳
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

زینب گونه پیام رسان خون شهیدان باشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید «محمود مرادی» در سال 1343 در روستای قدمگاه از توابع شهرستان شازند در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود. محمود بسیار متین و خوش‌مشرب بود و به هیچ‌کس کوچک‌ترین توهینی نمی‌کرد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی با کمیته‌های مردمی و بسیج همکاری می‌کرد و در آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه درآمد و بلافاصله عازم جبهه اعزام شد که این حضور تا هفت سال بعد یعنی زمان شهادتش ادامه داشت و کمتر او را در پشت جبهه می‌دیدند. او ماندن در پشت جبهه را دوست نداشتند و می‌گفت: الان جنگ است و اسلام در خطر است و نشستن و ماندن در پشت جبهه‌ها جایز نیست.

 محمود در طول سال‌های متولی که در جبهه بود فرماندهی جنگ را در رده‌های مختلف از فرماندهی دسته تا فرماندهی گردان را تجربه کرد.

پس از عملیات بزرگ خیبر در واحد تازه تأسیس یگان دریایی مشغول به کار شد و در آموزش دادن فنون دریایی به رزمندگان جبهه اسلام همت گماشت.

او پس از ماه‌ها رشادت در جنگ سرانجام در تک دشمن به منطقه فاو تا آخرین گلوله جنگید و هنگام جنگ تن به تن با نیروهای عراقی به شهادت رسید. پیکر مطهر شهید سال‌ها در خاک دشمن باقی ماند و پس از پایان جنگ تحمیلی تفحص و در بیست و سوم آبان ماه سال 1376 در زادگاهش به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید: 

ای برادر، ای همرزم، ای همسنگر، در جبهه و در مدرسه، عزیزان با درک موقعیت حساس جامعه انقلابی خود بیکار ننشینیم و یا حسین‌وار وارد نبرد با استعمار گردیم یا زینب گونه پیام رسان خوبی برای خون شهیدانمان باشیم و اگر نه بی‌تردید یزیدی هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار