امام‌جمعه چرداول گفت: دشمن به دنبال گرفتن امید از ملت ایران است و این را با اعمال و رفتار خود ثابت کرده است.
کد خبر: ۹۵۶۱۴۴۹
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمدحسن فریادی گفت: دشمن به دنبال گرفتن امید از ملت ایران است و این را با اعمال و رفتار خود ثابت کرده است، چنانچه که در اغتشاشات سال گذشته شاهد بودیم که چگونه دشمن با فریب سعی داشت آشوب را به داخل ایران بکشاند.

 امام‌جمعه چرداول بیان داشت: البته دشمن بیکار نخواهد نشست و قطعاً در آینده هم به دنبال پیاده‌سازی اهداف شوم خودش است.

فریادی گفت: شهرستان چرداول در دولت جدید حرکات و اقدامات خوبی را داشته و دارد و البته هنوز هم جای کار زیاد دارد و با کمک مسئولین و تلاش جهادی می‌توانیم شهرستانی که تا دیروز از خیلی جهات کم‌برخوردار بود روزهای خوبی برایش رقم بخورد.

 

وی با اشاره به سخن رهبر معظم که انقلاب که فرمودند حرف خدا را نگذارید در هیچ جایی زمین بماند، عنوان داشت: نگذاریم به‌خاطر مسئولیت و حب و بغض‌ها و حرف مردم و یا چشم و هم چشمی حرف خدا را زمین بگذاریم، این هجمه‌ای که الان علیه مقدسات دین و علیه جامعه ما می‌شود نباید به‌خاطر حمایت جوامع غربی از آنها، آن را زمین بگذاریم.

 

 فریادی بیان داشت: خدمات خوبی شده است، ما برای اینکه مسئولمان بیاید و اینجا در محل خودش بنشیند ناله و ضجه می‌زدیم که مردم را ببینند؛ ولی نمی‌آمدند، اما الحمدلله الان می‌بینیم.

 

 وی تصریح کرد: به والله دشمن نمی‌خواهد خوشی ملت ایران را ببیند، سلایق مختلف است و اختلاف‌نظرها هم طبیعی است؛ اما اینکه بیاییم اختلاف ایجاد کنیم و نتوانیم کارهای مردم را جلو ببریم گناهی عظیم است که خداوند آن را نمی‌بخشد، پس همدل باشیم که هروقت همدل باشیم خداوند نیز کارها را درست می‌کند.

ارسال نظرات