امام جمعه ایلام با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با عوامل فساد ۳ میلیارد دلاری واردات چای در کشور گفت: مسئولان باید تمام عوامل دخیل را شناسایی و مورد مجازات قرار دهند.
کد خبر: ۹۵۶۲۰۷۹
|
۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، جمعه ۱۷ آذرماه در خطبه های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام، گفت: رژیم صهیونیستی در طول چند روزی که هجمه کردند آبروی نداشته خود را از دست رفته دیدند. هنر آنان، قتل عام کودکان، زنان و بمباران بیمارستان ها و تخریب آن‌ها بود و نتوانستند به یکی از نیروهای رزمنده حماس دسترسی پیدا کنند و مردم غزه هم مقاوم ایستادند و این شکست خیلی برای آنها دردناک بود. 

 

وی افزود: رژیم صهیونستی به امید اینکه بعد از آتش بس بتوانند پیروزی داشته باشند، حمله مجدد را به غزه آغاز کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: شرایط این رژیم امروز شکننده است، مدافعان و حامیان آن اعلام کردند که نمی توانند برای یک جنگ طولانی، پشتیبان این رژیم باشند و کنگره آمریکا برای تصویب بودجه جدید مخالفت کرد و امروز آنها درمانده شده اند. 

 

وی عنوان کرد: مهم ترین مساله جهان اسلام بلکه کل جهان؛ تهاجم ناجوانمردانه استکبار جهانی با تمام توان علیه مردم مسلمان و مظلوم غزه که کوچکترین قدرت پدافند هوایی از خود را ندارد، است. 

 

وی با بیان اینکه مردم غزه ۱۶ سال در محاصره کامل بوده اند، افزود: در چنین شرایط سختی با اجرای عملیات طوفان الاقصی حماسه ای به پا کردند که دنیا را متحیر کرد و افسانه قدرت ارتش صهیونیستی را درهم شکست. 

 

امام جمعه ایلام اضافه کرد: جهان استکبار در وعده هایی که به اوکراین هم داده بودند درمانده اند، ابراز کرد: این نتیجه دل بستن به قدرت های شیطانی است که کاری از آن‌ها ساخته نیست و در شرایط حساس، پشتیبانی خود را رها خواهند کرد اما در جبهه مقابل و مقاومت شرایط متفاوت بوده و برگ های برنده در اختیار حماس قرار دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: شرایط به نفع مبارزان حماس و جبهه مقاومت به پیش می رود و وعده الهی این است که هر کس دین خدا را یاری کند، خدا هم آن‌ها را یاری خواهد کرد و قطعا پیروزی با مظلومان جهان است. 

 

وی با بیان اینکه حمایت وجدان های بیدار جهان از مردم مظلوم فلسطین نشان دهنده آمادگی برای پذیرش ظهور مصلح جهانی حضرت مهدی (عج) است، گفت: اختلافات داخلی حاکمان رژیم صهیونیستی، وضعیت شکننده داخلی این رژیم و تهدید کشتی های تجاری در آبراهه های معروف دنیا نشان دهنده وضعیت ذلیلانه این رژیم است. 

 

امام جمعه ایلام با اشاره به تعداد اسرای اسرائیلی در اختیار حماس، گفت: حماس امروز در موضع قدرت و رژیم صهیونیستی در ضعف قرار دارد و در آتش بس موقت این حماس بود که شرایط خود را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و امروز انتفاضه و گروه های مبارز فلسطینی فعال شده اند و قدرتی هستند که می توانند رژیم صهیونیستی را به چالش بکشند. 

 

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: در عراق و سوریه پایگاه های آمریکا مورد حمله قرار گرفته و امروز هسته های مقاومت برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در دنیا شکل گرفته است و مردم جهان برای اولین بار مغلوب امپراطوری رسانه ای غرب نشدند و وجدان انسانی، مردم کشورهای اروپا و آمریکا را برای دفاع از این مردم مظلوم به کف خیابان آورد.

ارسال نظرات