خبرهای داغ:

نگاهی کوتاه به زندگی نامه شهید مرتضی صابری از باغملک

شهید مرتضی صابری فرزند جعفر متولد ۱۳۴۸ در خانواده‌ای مذهبی در روستای رودزرد کاید رفعی به دنیا آمد.
کد خبر: ۹۵۶۴۷۴۶
|
۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

به‌ گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، شهید مرتضی صابری فرزند جعفر متولد ۱۳۴۸ در خانواده ای مذهبی در روستای رودزرد کاید رفعی به دنیا آمد.

وی در مرحله تحصیلات موفق شد تا دانش سرای رامهرمز درس بخواند و در اخلاق نمونه بود و از نوجوانی از نظام و اسلام میگفت و سرانجام به جبهه حق علیه باطل رفت و در تاریخ ۱۳۶۴/۹/۲۴ در جزیره مینو به فیض شهادت نائل آمد.

بخشی از وصيت نامه پاسدار رشید اسلام شهید مرتضی صابری

بهترین عمل مومن جهاد در راه خدا است

بسم الله الرحمان الرحيم

به نام الله پاسدار خون شهیدان

ان الفضل عمل المو من الجهاد في سبيل الله
قبل از همه چیز با درود و فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی نوید دهنده مستضعفین جهان و با سلام بر خانوادهای شهدا و اسرا ، اولا من خیلی کوچک هستم که بتوانم در مقابل خانوادهای شهید داده و ملت ایران وصیت بکنم که تمام برادران ما جان خود را در راه خدا و رضای او نهاده اند از همه چیز خود در این دنیای فانی که ارزش هیچ ندارد پشت سر گذاشته و تنها سعادت ابدی را پیش گرفتند ، ولی ما هیچ کاری و هیچ قدم خیری برای رضای خدا بر نداشتیم باید ما کسانی باشیم که بیایم مشهد شویم و همه چیز غیر از جهاد در راه خدا را فراموش کنیم.
ای برادران عزیز این توصیه را به شما میکنم که نکند در بستر خواب بمیرید که امام حسین (ع) در میدان جنگ و نبرد شهید شد و تمام وجود خود و خانواده خویش را برای اسلام و در راه رضای خدا فدا نمود ولی ما هیچ کاری نکردیم ، ما هیچ جوابی در اخرت نداریم این زندگی امروز یک زندگی موقت است و ما برای آخرتمان توشه آماده
کنیم همچون کوفیان نباشیم که امام را تنها گذاشتند ، به خدا قسم آنقدر به جبهه میروم تا خداوند مرا در آغوش خود بگیرد و پیام من به خانواده ام این است که من از اولاد پیغمبر و بقیه بهتر نیستم.

اگر این فرضیه الهی نسیبم گردید شما باید افتخار کنید که امانت خدا را سالم به او باز گردانید و فردا در آخرت حضرت فاطمه از شما ناراحتی نداشته باشد و برای من گریه نکنید چون که گریه شما دل منافقین را شاد میکند و مردم را یاری کنید که به جبهه بیایند و از برادرانم میخواهم که سنگر من را خالی نکنند.

خدایا ما را یاری کن تا در رضای تو گام برداریم و راه امام حسین (ع) را ادامه دهیم (به امید خدا) خدايا من آمده ام تا بتوانم کمکی به رزمندگان اسلام بکنم خدایا شهادت را نسیبم کن و سلام.
با زیارت
مرتضی صابری
به امید پیروزی حق بر باطل (با شهادت)

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار