مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره مالک اشتر در ارومیه برگزار شد

مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره مالک‌اشتر در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۱۰۲
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی. مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای استان، ۶ دی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره مالک‌ اشتر که در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج ارومیه، برگزار شد، گفت: گاهی اثر یک فرد برای یک جامعه آنقدر زیاد است، که همه جامعه خود را مدیون ایشان می‌دانند چون می‌بینند نظام تربیتی و سیستم مدیریتی را او سامان داده است.

وی به وفات حضرت ام‌البنین(س) اشاره کرد و گفت: به محض اینکه نام حضرت ابوالفضل(ع) به میان می‌آید همه به وجود او فخر می‌کنیم چرا که تربیت‌یافته یک بانوی وارسته هستند.

حجت‌الاسلام فیاضی خاطرنشان کرد: در اشراف سازمانی معیارهایی سلامت معنوی و فکری و مسئولیت کاری، صداقت سازمانی و ... مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هر گونه اشتباه اعم از سهوی یا عمدی در ارائه گزارشات قابل‌قبول نیست، گفت: همه باید روحیه امانتداری خود را در عمل حفظ کرده و تقویت کنیم، تا بتوانیم اهداف انقلاب را جامه عمل بپوشانیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: نباید به خاطر دنیای دیگران آخرت خود را از بین ببریم، چون تردیدی وجود ندارد که سرای باقی برای یکایک اعمال‌مان باید پاسخگو باشیم.

وی ۹دی را عید انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روز بزرگ قوام و استحکام نظام را بیشتر کرد.
انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار