معاون فرهنگی هنری سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: در هفته مقاومت از دوازدهم تا ۱۷ دی‌ماه بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و اعتقادی با عنوان «شهیدالقدس» در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۶۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ هادی بادینلو در جلسه هماهنگی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: در شام شهادت حاج قاسم سلیمانی چهارشنبه ۱۳دی تجمعی با عنوان «عاشقان حضرت زهرا(س)، رهروان حاج قاسم» بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود. 

معاون فرهنگی هنری سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با اشاره به گردهمایی گروه‌های سرود استان در ایام شهادت حاج قاسم اظهار داشت: روز پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه بیش از ۳۵ گروه سرود از ساعت ۱۵ با عنوان «بوی یاس، به یاد حاج قاسم برای مادر می‌خوانیم» در میدان آستانه تجمع کرده و سرود‌های حماسی اجرا خواهند کرد. 

وی برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی و معنوی را یکی دیگر از برنامه‌های هفته مقاومت عنوان کرد و بیان داشت: ۱۵ ایستگاه فرهنگی به همت دستگاه‌ها و نهاد‌های استان با عنوان «نگین سلیمانی» برپا می‌شود و با فعالیت‌های فرهنگی و معرفتی خصوصا به جوانان و نوجوانان خدمت رسانی خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) اذعان داشت: در هفته مقاومت یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در تمامی مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین مساجد استان برگزار می‌شود و در این یادواره‌ها سیر نمایشگاهی شامل نمایشگاه عکس، تایپوگرافی، پوستر و اینفوگرافی به نمایش در می‌آید. 

وی افزود: یکی از ویژه‌ترین برنامه‌هایی که در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده شده است تدوین و تهیه وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی با صدای خود سردار است که با استفاده از هوش مصنوعی در هفتقسمت تولید شده که هم از صداوسیمای مرکز نور و هم در فضای مجازی منتشر خواهد شد. 

بادینلو کاشت نهال به یاد شهید سلیمانی، پویش نذر خون، توزیع بسته‌های معیشتی، فضاسازی ورودی شهر و فضا‌های شهری و ... را از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت دانست و گفت: کتاب‌های «عزیز زیبای من» و «عمو قاسم» در مدارس و پایگاه‌های بسیج استان توزیع شده و مسابقه سراسری کتابخوانی نیز به این مناسبت برگزار می‌شود.

نامگذاری مسیر پردیسان - ورجان به نام شهید مظفری‌نیا

ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائرین استانداری نیز در این جلسه همزمانی سالروز ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و شهادت حاج قاسم سلیمانی را فرصت مناسبی برای نشر معارف اهل بیت و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: جاده پردیسان ورجان به نام شهید مقاومت شهروز مظفری نیا نامگذاری شده و امیدواریم با تبلیغات میدانی هر چه سریعتر این نامگذاری در بین مردم رواج پیدا کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات