خبرهای داغ:

همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی در سلماس برگزار شد

همایش بزرگ گرامیداشت حماسه باشکوه 9 دی با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در سلماس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۶۸۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 9 دی در همایش بزرگ روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت که در مصلی امام‌خمینی(ره) سلماس برگزار شد، گفت: 9 دی به معنای واقعی کلمه یادآور خروش مردم در حمایت و صیانت از انقلاب اسلامی است، همچنین مردم در این روز با خلق حماسه‌ای باشکوه فتنه‌ سهمگین دشمنان را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی خود را مدیون اهل بیت، عصمت و طهارت(ع) می‌دانند واهانت به ساحت امام حسین(ع) و اولیای الهی را نمی‌توانند تحمل کنند، گفت: ملت ما در راه حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی تا پای جان می‌ایستند.

رجبی عنوان کرد: قبل از اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری در سال ۸۸  برپا شود، توسط دشمنان تحرکاتی انجام شد و در تلاش بودند که مردم پای صندوق‌های رای حضور پیدا نکنند ولی وقتی حضور پرشور مردم را دیدند در صحت و سلامت انتخابات تردید ایجاد کردند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در همان سال طی سخنرانی آغاز سال در مشهد مقدس اشاره کردند که مردم و نامزدها خویشتن‌داری کنند مبادا نفاق ایجاد شود، ادامه داد: به واسطه تبعیت از رهنمودهای روشنگرانه رهبری، مردم توانستند آتش فتنه را خاموش کنند.

رجبی اضافه کرد: بعد ازاینکه فتنه‌گران به پرچم امام حسین(ع)، سایر مقدسات اسلام و ارزش‌های انقلاب اهانت کردند صبر مردم انقلابی لبریز شد و رستاخیزی در کشور رخ داد، در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ آحاد مردم به میدان آمدند، بساط فتنه را برچیدند.

وی در پایان افزود: در کنار ریزش‌ها رویش‌هایی هم داشتیم، فتنه سال 88 را نسل سوم انقلاب و فتنه سال گذشته را نسل جدید انقلاب خاموش کرد، برای اینکه بتوانیم همواره بر دسیسه‌ها غلبه کنیم لازم است که پشتیبان ولی‌امر مسلمین و گوش به فرمان ایشان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار