خبرهای داغ:

همایش جهاد تبیین شهرستان هرند

به همّت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هرند همایش جهاد تبیین شهرستان با حضور ائمه جمعه و جماعات ، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و مسئولین شهرستان هرند گردید.
کد خبر: ۹۵۶۷۲۲۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان هرند ؛ به همّت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هرند همایش جهاد تبیین شهرستان روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور ائمه جمعه و جماعات ، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و مسئولین شهرستان هرند در سالن اجتماعات دانشگاه علمی و کاربردی شهر هرند برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار محمّد رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هرند به ضرورت برگزاری نشست های بصیرت افزایی با تلاش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج اشاره نمود و وظایف آنها را سخت و خطیر دانست و از آنها خواست تا مقدمات این جلسات را در پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد فراهم نمایند .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین داودوند مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هرند به چگونگی انجام عملیات تبیین توسط مبلغین اشاره نمود و به تشریح وظایف تک تک افراد در این خصوص و ویژگی های جهاد تبیین و کسانی که در این راه قدم برمی دارند پرداخت.

امام جمعه شهر هرند حجت الاسلام والمسلمین ایرانپور نیز سخنران دیگر این جلسه بود که با ذکر احادیث مرتبط با جهاد تبیین و بیان مصادیق وظایف اعضا و جهادگران عرصه تبیین را تشریح نمود.

امام جمعه شهر هرند گفت : داشتن بصیرت لازم برای مُبَلّغ واجب است و نحوه تبیین باید به گونه ای باشد که بر اصول اساسی اسلام قرار داشته باشد .

در پایان این جلسه فرماندار شهرستان هرند آقای دکتر خواجه سعیدی با اشاره به انتخابات پیش رو ، تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات را لازم و ضروری دانست.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار