خبرهای داغ:

یادواره خانگی شهیدین محمدی در خوی برگزار شد

یادواره خانگی شهیدین محمدی با حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا در خوی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۱۵۱
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی، فرمانده سپاه خوی امروز در یادواره خانگی شهیدین محمدی که با حضور مسئولین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره کسانی که برای این مرز و بوم فداکاری کرده و از جان و زندگی خود گذشتند بسیار حائز اهمیت است.

وی اهتمام برای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه یکایک ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و ادامه داد: امنیت، آسایش و راحتی که امروز داریم آن را در نتیجه فداکاری فرزندان غیور این ملت به دست آورده‌ایم آنها همه هستی خود را فدا کردند تا امروز ما راحت بتوانیم به زندگی، شغل و فعالیت‌های مختلف خودمان بپردازیم.

فرمانده سپاه خوی با محکوم کردن جنایت ترویستی کرمان ضمن اینکه درود و سلام به شهدای کرمان نثار کرد، گفت: این اقدام در ادامه جنایات استکبار جهانی و حامیان منطقه‌ای آنها به وقوع پیوست و به وضوح شاهد هستیم دشمنی عوامل استکبار همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همه در برابر شهدا و خانواده بزرگوار آنها مسئول هستیم و باید قدرشان را بدانیم، گفت: نباید اجازه دهیم خون شهدای والامقام میهن اسلام پایمال گردد چراکه اگر چنین موضوعی اتفاق بیفتد بدون‌تردید در قیامت شرمسار خواهیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار