آیت الله شعبانی تأکید کرد

استفاده از هنر و نوآوری در بیان دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان باتأکید براستفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای پویایی جشن‌های ایام الله دهه فجر گفت:خوب است بااستفاده از ظرفیت هنر به بیان دستاوردها و پیشرفت‌ها با نوآوری‌های خاص بپردازیم.
کد خبر: ۹۵۷۰۳۰۲
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در اولین جلسه ستاد دهه فجر استان همدان، با تبریک حلول ماه رجب، اظهار کرد: امیدواریم خداوند توفق بندگی در این ماه پر برکت، ماهی که ماه رحمت و مغرفت الهی است، را به همه ما بدهد.

وی با اشاره به اینکه اسفندماه امسال، شاهد برگزاری انتخابات خواهیم بود، گفت: با توجه به اینکه در فضای انتخابات هستیم، لازم است راهبردها به نحوی باشد که به جذب و مشارکت حداکثری در انتخابات منجر شود.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر از ظرفیت سخنرانان برتر کشوری در مساجد و در سطح استان استفاده شود، خاطرنشان کرد: از سخنرانانی که توانایی صحبت در مورد مسائل روز و به خصوص انتخابات و تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب را دارند می‌توان برای حضور در استان دعوت کرد.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های اجرایی باید جاذبه بالایی برای مخاطبان داشته باشند، اظهار کرد: مراقب باشیم تا از اجرای برنامه‌های تکراری جلوگیری کنیم، به نحوی که برنامه‌های جشن ایام الله دهه فجر امسال متفاوت از جشن‌های سال گذشته باشد.

شعبانی با بیان اینکه در راستای پویایی جشن‌های ایام الله دهه فجر از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود، گفت: در این جشن‌ها نمی‌توانیم نسبت به هنر بی‌توجه باشیم و خوب است با استفاده از ظرفیت هنر به بیان دستاوردها و پیشرفت‌ها با نوآوری‌های خاص بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه ویژگی اصلی انقلاب اسلامی، مردمی بودن آن است، یادآور شد: مراسمات ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز به صورت مردمی برگزار شود و ستاد کار تسهیل و راهبری‌های کلی را بر عهده بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه در ادارات جشن‌های دهه فجر غیر از کارهای اداری و مرسوم دیده شود، خاطرنشان کرد: در این ایام برنامه‌های جدید و متناسب با دهه فجر توسط نهادها و ادارات طراحی شود که به صورت تخصصی مرتبط با دهه فجر باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان با تمام وجود برای حل مشکلات مردم تلاش کنند، ابراز کرد: مردم همیشه در زمان‌هایی که لازم بوده وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده‌ و در میدان حاضر شده‌اند، اما مسئولان نباید فراموش کنند که عملکرد آنها در حضور مردم  تأثیر گذار است.

شعبانی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود هر دستگاهی در ایام الله دهه فجر برای برطرف کردن حداقل یک مشکل از مشکلات مردم برنامه ریزی کند، تصریح کرد: طبیعی است برخی از مشکلات در استان قابل حل نیست اما آن مقداری که در استان توان حل و برطرف سازی وجود دارد، باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار