رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکیدکرد:

ایران اسلامی، فرهنگی‌ترین و هنری‌ترین ملت دنیاست/بسیج، خانه هنرمندان است

ایران اسلامی، فرهنگی‌ترین و هنری‌ترین ملت دنیاست/بسیج، خانه هنرمندان است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت بزرگ ایران، ملتی است که مولفه فرهنگ و هنر در آن در میان ملت‌های دنیا برجسته‌ترین است و ایران اسلامی، فرهنگی‌ترین و هنری‌ترین ملت دنیاست.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۱۶
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد؛ در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج (سودای عشق) صبح امروز، ۲۴ دی ۱۴۰۲، به میزبانی مشهدالرضا برگزار شد.

در این رویداد بزرگ فرهنگی هنری، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره و با تاکید بر اینکه ملت ایران فرهنگی‌ترین و هنری‌ترین ملت دنیاست، خاطرنشان کرد: واقعیت امر این است که ملت بزرگ ایران ملتی است که مولفه فرهنگ و هنر در آن در میان ملت‌های دنیا برجسته‌ترین است.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، ادامه داد: در هر دوره‌ای که ملت ایران از سوی دولت‌های بیگانه تحت فشار قرار گرفته، قدرت فرهنگی و هنری بوده که بار دیگر ملت ایران را به اوج رسانده است. هنر جوهر این نقشه رنگارنگ است و ما با این شکل در دنیا شناخته می‌شویم.

بسیج، خانۀ هنرمندان 

ایران اسلامی، فرهنگی‌ترین و هنری‌ترین ملت دنیاست/بسیج، خانه هنرمندان است

وی خاطرنشان کرد: بسیج خانه شما هنرمندان است و ما نیز آماده‌ایم در همه زمینه‌های مقوم فرهنگ و هنر گام برداریم.

سردار سلیمانی با اشاره به فعالیت مجموعه‌های تشکیلاتی مردم پایه بسیج در تمام کشور افزود: تلاش می‌کنیم در همه کشور با توجه به توانایی‌های موجود در این مسیر سرمایه‌گذاری کنیم. ضمن ایجاد ظرفیت برای ارائه نمایش‌ها، از همراهی ظرفیت‌های استانی در این زمینه نیز استفاده کنیم تا جذابیت‌های هنر در مقابل دیدگان مردم ایران متجلی شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبر معظم انقلاب با هنرمندان مانوس هستند و به صورت اساسی و اصولی از این قشر حمایت و پشتیبانی می کنند؛ از این رو  مسئولین و خدمت گذاران نیز باید این مسیر را طی کنند.  

سردار سلیمانی با بیان اینکه به اینکه تئاتر در بین جامعه جایگاه ویژه ای دارد، گفت: همانگونه که جایگاه سینما منحصر به فرد است؛ با سرمایه گذاری در حوزه تئاتر نیز این فرهنگ باید به جایگاه شایسته و در خور برسد‌‌ و تئاتر باید به جایگاه سینما ارتقا پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار