مشارکت در انتخابات اقتدار نظام را تضمین می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اقتدار نظام و انقلاب اسلامی می شود.
کد خبر: ۹۵۷۰۶۵۵
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام غلامحیدر جهانبان امروز در نشست روشنگری و جهاد تبیین که در محل سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان شاهین دژ برگزار شد، ضمن سخنانی بیان کرد: خلق حماسه در انتخابات حرکتی غرورآفرین بوده و نشان دهنده‌ بلوغ سیاسی مردم ایران در عرصه کنونی است.

وی ادامه داد: خلق این حماسه می‌تواند از فشارهایی که امروز در عرصه‌های مختلف به ویژه اقتصادی به جمهوری اسلامی ایران وارد می‌شود، بکاهد و نمایشی از پشتیبانی حقیقی مردم از نظام و ولایت فقیه را پیش چشم جهانیان به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه سرنوشت کشور با انتخابات رقم می‌خورد و وظیفه همه ما است برای برگزاری انتخابات باشکوه و مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی وظایف را تعیین کردند که در بحث مشارکت ما وظیفه مهمی به عهده داریم.

حجت الاسلام جهانبان اضافه کرد: اقتدار و تسلیم ناپذیری ایران در برابر تحریم‌ها و فشارهای استکبار جهانی موجب افزایش خشم دشمنان شده و آن‌ها سعی دارند با برنامه ریزی‌های منظم و منسجمی همانند فتنه 88 و عدم حضور مردم در انتخابات این اقتدار را از بین ببرند.

وی در پایان گفت: مردم شهید پرور ایران با حضور بی‌نظیر در پای صندوق‌های اخذ رای، اراده قوی و بالای خود را در حمایت از انقلاب، نظام اسلامی و رهبری را به رخ استکبار جهانی خواهند کشید و مردم‌سالاری دینی را به عنوان الگویی بی‌بدیل به تمام جهان معرفی خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار