خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: بصیرت همانند نورافکنی است که راه را در دل تاریکی به مردم نشان می‌دهد شناخت دشمن از دوست و شناخت خودی از غیرخودی بصیرت است.
کد خبر: ۹۵۷۰۶۹۱
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

با خودسازی در ماه رجب، برای ماه مبارک رمضان آماده شویم/حضور حداکثری در انتخابات موجب یاس دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام قاسم پور عصر امروز در نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محدثه سپاه گرگان اظهار کرد: باید تلاش کنیم انتخابات پیش‌رو را پررنگ برگزار کنیم هرچه این انتخابات باشکوه‌تر برگزار شود یاس و ناامیدی در دل دشمنان رخنه خواهد کرد. 

وی تصریح کرد: ماه رجب ماه پربرکتی است برای آنکه بتوانیم وارد ماه رمضان شویم باید در این ماه پرفضیلت خودسازی کنیم. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان ابراز کرد: دنیا بازار است؛ یک عده‌ای در این دنیا معامله می‌کنند و سود می‌برند و عده‌ای خسران می‌برند افرادی که در راه دین فعالیت و خودشان را وقف خداوند کردند معامله سراسر سود است و بهشت را از آن خود خواهند کرد. 

قاسم پور حضور مردم ولایی در صحنه‌هایی که باعث یاس و ناامیدی دشمن می‌شود را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی‌ها، شرکت در انتخابات، روز قدس و.. سبب ایجاد یاس و ناامیدی دشمنان می‌شوند و یک تکلیف شرعی برای مؤمنان است. 

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز مسلمانان ولایت فقیه است، افزود: نمیتوان با زبان ادعای ولایتمداری کنیم اما در عمل ولایت را قبول نداشته باشیم هرگاه با مشکلی برخورد کرديم ببینیم حضرت آقا چه می‌فرمایند همان کار را انجام دهیم باید بصیرت داشته باشیم. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان اذعان داشت: بصیرت همانند نورافکنی است که راه را در دل تاریکی به مردم نشان می‌دهد شناخت دشمن از دوست و شناخت خودی از غیرخودی بصیرت است. 

قاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: فتنه سال ۱۳۸۸ را هنوز از یاد نبردیم این جنگ ترکیبی بود که توسط دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی ایران اجرا شد و خوشبختانه توانستیم آن فتنه را خنثی کنیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها