خبرهای داغ:
دکتر سلطانی زاده گفت: نزدیکترین حادثه در انتخابات می تواند انتخابات را به نفع خودش تعریف کند، لذا با تبعیت از سرباز ولایت قاسم سلیمانی در انتخابات شرکت کنیم.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۴۰
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

در مقابل جنگ هیبریدی دشمن، جهاد تبیین برما واجب است/دشمن می خواهد مردم را از حضور در انتخابات منصرف کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر سلطانی زاده کارشناس ارشد مسائل سیاسی در جمع سربازان سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: فضای مجازی مناسب برای جنگ هیبریدی دشمن برای ناامیدی مردم و کاهش مشارکت است که اینجا تبیین برای ما واجب می شود.

وی افزود: فریب نخوریم که دشمنان افرادی که در انتخابات شرکت نمی کنند و انتخابات را به سمت مشارکت پایین سوق می دهند برای خود می دانند و جهت ضربه زدن به کیان کشور در اقتصاد و امنیت استفاده خواهند کرد.

دکتر سلطانی زاده تصریح کرد : انتخابات ۵ مولفه مهم و بازیگر اصلی دارد. رهبری ، دشمن طراح ایده برای ایران، مردم ،خواص و جریان های سیاسی کشور. مسئله دو قطبی حجاب و بی حجاب را دشمن مطرح کرده است. بی حجاب که در پازل دشمن و طراحی فرهنگی آنها اینطور شده است قصد دارد با ورودش به پای صندوق انتخابات مردم انقلابی را از صندوق رای ناراضی و منصرف کند.

استاد مسائل بین الملل عنوان کرد : اگر انتخاب مدبرانه نباشد ممکن است در راس مجلس صدای اسرائیل و دشمنان اسلام شنیده شود. نزدیکترین حادثه در انتخابات می تواند انتخابات را به نفع خودش تعریف کند، لذا با تبعیت از سرباز ولایت قاسم سلیمانی در انتخابات شرکت کنیم.

این تبیینگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد :بدانید با رای ندادن اینطور نیست که مجلس تشکیل نشود خیر این مجلس شکل خواهد گرفت و حضور مردم قوت و ضعف آن را تعیین می کند.لذا کسانی که با رای ندادن در انتخابات مجلس که راس امور است را تضعیف می کنند علاوه بر حق داشتن حکومت قوی و با صلابت که از شهروندانشان گرفته اند نمیتوانند اعتراضی بابت ضعف اقتصادی و امنیتی کشورشان که اثر پذیر از رای صندوق و میزان مشارکت است داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار