خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

بندگی خاص خداوند و ولایتمداری، انسان را هدایت می کند/فردی که قلب سلامت و پاک دارد از مسیر ولایت خارج نمی‌شود

حجت الاسلام رضایی گفت: اطاعت امر خدا، تسلیم خدا، امام معصوم و ولی فقیه بودن؛ انسان را هدایت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۷۱۰۳۸
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز در جمع کارکنان سپاه انصار الرضا (علیه السلام) با گرامیداشت ایام ماه مبارک رجب، گفت: وقتی انسان بنده حقیقی باشد خداوند متعال با نهایت ترحم و گذشت با او برخورد می‌کند.

بندگی خاص خداوند و ولایتمداری، انسان را هدایت می کند
وی بر داشتن نشاط و رغبت در عبادات تاکید کرد و افزود: هر گونه خدمت بر مردم کار نیک و مصداق عبادت است.

حجت‌ الاسلام رضایی بیان کرد: رعایت مقدمات دعا برای امیدواری در استجابت دعا بسیار مهم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: شکرگذاری نعمت‌های خداوند و استغفار از کار‌هایی که باعث ناخشنودی خدا شده؛ باعث می‌شود که زمینه استجابت دعا فراهم شود.

وی اظهار داشت: همه موارد هدایت انسان با قلب است، قلب سلیم و پاک مانع از گناه و استجابت دعا و هدایت است.

حجت الاسلام رضایی افزود: فردی که قلب سلامت و پاک دارد از مسیر ولایت خارج نمی‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: اطاعت امر خدا، تسلیم خدا، امام معصوم و ولی فقیه بودن؛ انسان را هدایت می‌کند.

وی با بیان اینکه عبادت و بندگی انسان را به اوج می‌رساند، اظهار داشت: صبر، زهد و تقوا و ترک گناه نشانه‌های هدایت انسان هستند.

حجت الاسلام رضایی مطرح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق بنده حقیقی و مخلص خدا بود که مردم ایران از ایشان الگو می‌گیرند و در تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز سنگ تمام گذاشتند.

وی عنوان کرد: موفقیت یک استان، نهاد، کشور و مجموعه در پروا داشتن از از خدا، داشتن تقوا، ترک گناه، وحدت و یکپارچگی، برخورداری از یاران و مردم با بصیرت، معرفت از شرایط و عمل به موقع، داشتن رهبری توانا است.

حجت‌الاسلام کمالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) خراسان جنوبی در این مراسم، با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و شعبان، گفت: مردم خراسان جنوبی در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی و مرلسم های دینی و مذهبی حضور بسیار باشکوهی دارند و این نشان از دینداری و ولایتمداری این مردم عزیز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار