امام جمعه ساوه گفت: خادمیاران رضوی باید مروج فرهنگ، مکتب و سیره رضوی باشند.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۱۹
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ حجت‌الاسلام جعفر رحیمی خطیب جمعه ساوه در نشست فصلی خادمیاران رضوی شهرستان ساوه که در آستان مقدس امامزاده اسحاق(ع) برگزار شد، با بیان اینکه خدمت به آستان مقدس امام هشتم توفیق بزرگی است که شامل حال خادمیاران رضوی شده است، گفت: خادمیاران رضوی باید مروج فرهنگ، مکتب و سیره رضوی باشند و در جهت تقویت آموزه‌های امام رضا علیه السلام تلاش کنند.

سیدرضا طباطبایی دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساوه نیز در این نشست گفت: هدف تشکیل انقلاب احیا و تقویت فرهنگ اهل بیت علیه السلام بود و امروز به برکت امام رضا علیه السلام بستر این فرهنگ در کشور جاری و ساری شده است.

وی این فرهنگ را نجات بخش جامعه بشری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: فلسفه تشکیل شبکه خادمیاران رضوی زدودن چهره فقر از محرومان جامعه است و تحقق آن با اجرای طرحی با عنوان قرار هشتم با واریز وجوهات نقدی در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم است.

دبیر کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساوه تصریح کرد: اهدای بسته‌های معیشتی، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اجرای طرح آقا حساب کرد با پرداخت بدهی نیازمندان، تامین نیازهای درمانی و مایحتاج تحصیلی بخشی از خدمات ارائه شده با جامعه فقر در قالب اجرای طرح قرار هشتم است.

طباطبایی با اشاره به فعالیت کانون‌های عمومی در حمایت از نیازمندان و کانون‌های تخصصی در قالب ارائه خدمات تخصصی به نیت امام رضا علیه السلام خواستار تعامل این کانون‌ها شد و گفت: فعالیت خادمیاران در عرصه‌های گوناگون باید رنگ و بوی امام رضا به خود بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات