امام‌جمعه ایلام؛

ضرورت اتحاد همه کشورهای مسلمان در مقابل اقدامات آمریکا

امام‌جمعه ایلام گفت: ایران و پاکستان و همه کشورهای مسلمان باید در برابر اقدام‌های تروریستی تحرکات فتنه‌انگیزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی متحد و هم‌سو باشند.
کد خبر: ۹۵۷۱۴۹۴
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ایلام اظهار کرد: سپاه پاسداران مقر تروریست‌هایی که در پاکستان مأمن و مأوا گرفته‌اند را مورد هدف قرارداد اما ارتش پاکستان یکی از روستاهای دارای سکنه غیرنظامی ایران را مورد تهاجم قرارداد.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه این حرکت ارتش پاکستان محکوم است، افزود: جمهوری اسلامی ایران به طور مکرر بر مقابله با تروریست‌های مأوا گرفته در داخل خاک پاکستان به مسئولان این کشور اعتراض کرده بود.

 

وی یادآور شد: تساهل و اهمال‌کاری مسئولان پاکستان مبنی بر برخورد با تروریست‌ها باعث بروز فاجعه کرمان و شهادت و جراحت تعداد زیادی از هم‌وطنان ما شد که این جنایت خونبار توسط سپاه پاسداران در حمله به مقر تروریست‌های ساکن در خاک پاکستان پاسخ داده شد.

 

 حجت‌الاسلام کریمی تبار ادامه داد: حرکت سپاه در حمله به مقر تروریست‌های موساد در اربیل عراق و داعش در ادلب سوریه پاسخ دندان شکنی به فرمان رهبری و از سوی ایران به آنهایی است که دستشان به خون هم‌وطنان ما آلوده شده است.

 

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام اضافه کرد: اجرای رزمایش مدافعان آسمان ولایت در عرصه‌ای به وسعت ۶۰۰ هزار کیلومترمربع پیامی روشن واضح از اقتدار و امنیت پایدار ایران اسلامی برای دوستان و دشمنان است.

 

 وی بیان کرد: هرچند رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و چراغ‌سبز و سکوت مجامع بین‌المللی اقدام به کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان ساکن غزه کرده؛ اما مقاومت مردم مبارز رژیم صهیونیستی و آمریکا را به ستوه آورده و سربازان ارتش رژیم صهیونیستی به اذعان حاکمان این رژیم، تاب‌وتوان مقابله با گروه‌های مبارز فلسطینی از جمله حماس را ندارند و رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مردم غزه شکست‌خورده است.

 

کریمی تبار افزود: اما ارتش یمن با وجود درگیری در هشت سال جنگ با عربستان و هم‌پیمانانش اما باهدف حمایت از غزه مردانه به نبرد با اسرائیل و آمریکا ورود کرده و کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را مورد آماج حملات خود قرار داده است درحالی‌که سازمان‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر از غزه و یمن حمایت نمی‌کنند.

 

 وی جسارت یمنی‌ها در ورود به جنگ دریایی علیه اسرائیل را ستودنی و شجاعانه توصیف کرد و ادامه داد: آمریکا ناشیانه و باهدف حمایت از رژیم صهیونیستی وارد جنگ با ارتش یمن شد تا به ناامنی‌ها و درگیری‌ها در منطقه دامن بزند؛ اما بااین‌حال یمن همچنان بی‌پروا به کشتی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی حمله می‌کند.

 

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام در مورد انتخابات هم تأکید کرد: هرچند هدف دشمن مأیوس کردن مردم از انتخابات است اما مردم باید همچون گذشته پرشور در انتخابات شرکت کنند تا باری دیگر پاسخی دندان‌شکن به دشمن بدهند و با تشکیل یک مجلس حداکثری و متعهد مشکلات کشور مرتفع شود.

 

 وی به سالروز ولادت حضرت امیرالمؤمنین (ع) و گرامیداشت روز پدر و مرد اشاره کرد و گفت: احترام به والدین در کنار عبادت خداوند به‌کرات در آیات قران تأکید شده است؛ اما در سال‌های اخیر احترام به والدین و حفظ جایگاه پدر و مادر با تبعیت از فرهنگ منحط غرب در بین خانواده‌های ایرانی کاهش‌یافته است و در این میان فیلم و سریال‌هایی نیز ساخته می‌شود که به این فرهنگ وارداتی مضموم و ناپسند بی‌احترامی به والدین دامن می‌زند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار